Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hanifi Sanır
Yrd. Doç. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
5
2
Yayın
5
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-2598-569X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yapılan Öğretimsel Uyarlamalara Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979746
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2260
0
FAVORİ
2260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Eurasian Journal of Teacher Education
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Teaching Mathematics, Science and Reading Skills to Students with Special Needs: A Review of Augmented Reality Studies
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Bilal Özçakır
,
Ömer Faruk İslim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1001800
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
3
ATIF
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yapılan Öğretimsel Uyarlamalara Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979746
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2260
3
ATIF
0
FAVORİ
2260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat