Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Özmen
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
6
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Ortalama Başarılı Öğrencilerin Matematik Problemi Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.736761
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
1
ATIF
3
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ VE ORTALAMA BAŞARI DÜZEYİNDE OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ VE OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Özlem Özlem Mısırlı Taşdemir,
E. Rüya Özmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1607
0
ATIF
1
FAVORİ
1607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yapılan Öğretimsel Uyarlamalara Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979746
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2174
0
FAVORİ
2174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Ortalama Başarılı Öğrencilerin Matematik Problemi Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.736761
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
3
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Problemi Çözmede Üstbilişsel Deneyim Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.736793
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Az Gören Öğrencilerin Okuma Hatalarının Hata Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Emrah Demir
,
E. Rüya Özmen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.596836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN YETENEKLİ VE ORTALAMA BAŞARI DÜZEYİNDE OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ VE OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Özlem Özlem Mısırlı Taşdemir,
E. Rüya Özmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1607
1
FAVORİ
1607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi Veren Metinleri Anlama: Metin Yapısına Dayalı Stratejilerin Kullanımı
Yazarlar:
Mehtap Başar
,
E. Rüya Özmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.458522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3126
0
FAVORİ
3126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yapılan Öğretimsel Uyarlamalara Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Hanifi Sanır
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979746
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2174
2
ATIF
0
FAVORİ
2174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Ortalama Başarılı Öğrencilerin Matematik Problemi Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.736761
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
1
ATIF
3
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Problemi Çözmede Üstbilişsel Deneyim Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ufuk Özkubat
,
Emine Özmen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.736793
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
2
ATIF
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat