Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 2618-5725 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2017 | Yayıncı Hakan AKDAĞ | https://dergipark.org.tr/tr/pub/sbyy


ISSN: 2618-5725

“Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS  2017 yılında yayın hayatına başlayan hakemli ve bilimsel uluslararası bir dergidir. Yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergiye kabul edilen çalışmalar online olarak yayınlanmaktadır. Sosyal Bilgiler alanında ve editör kurulunun uygun gördüğü eğitim bilimleri alanında yapılan özgün nitelikteki çalışmaları yayınlayarak eğitim-öğretim süresince, öğretmen yetiştirme alanında mevcut durumları ortaya koyma, sorunlara dikkat çekme ve çözüm önerileri getirme vb. katkılar sağlamayı amaçlamaktadır. Araştırma ve derleme makaleler yanında, ders etkinlikleri, kitap inceleme ve biyografi çalışmaları da yayınlanmaktadır. Dergimizde ORCID ID numarası zorunludur. 

Creative Commons Lisansı

"Uluslararası Sosyla Bilgilerde Yeni yaklaşımlar Dergisi - IJONASS" Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.




Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN 2618-5725 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2017 | Yayıncı Hakan AKDAĞ | https://dergipark.org.tr/tr/pub/sbyy
Kapak Resmi


ISSN: 2618-5725

“Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi - IJONASS  2017 yılında yayın hayatına başlayan hakemli ve bilimsel uluslararası bir dergidir. Yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Dergiye kabul edilen çalışmalar online olarak yayınlanmaktadır. Sosyal Bilgiler alanında ve editör kurulunun uygun gördüğü eğitim bilimleri alanında yapılan özgün nitelikteki çalışmaları yayınlayarak eğitim-öğretim süresince, öğretmen yetiştirme alanında mevcut durumları ortaya koyma, sorunlara dikkat çekme ve çözüm önerileri getirme vb. katkılar sağlamayı amaçlamaktadır. Araştırma ve derleme makaleler yanında, ders etkinlikleri, kitap inceleme ve biyografi çalışmaları da yayınlanmaktadır. Dergimizde ORCID ID numarası zorunludur. 

Creative Commons Lisansı

"Uluslararası Sosyla Bilgilerde Yeni yaklaşımlar Dergisi - IJONASS" Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.




Cilt 4 - Sayı 2 - 31 Ara 2020
  1. Sosyal Bilgilerde Öğretmen Adaylarının Objektifinden “Müze Kullanımı”
    Sayfalar 165 - 181
    Harun ER, Ramazan YILMAZ
  2. Kullansam mı Kullanmasam mı? Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sinema ve Dizi Filmlerin Kullanımına Yönelik Öğretmen Deneyimleri
    Sayfalar 182 - 197
    Serkan KELEŞOĞLU, Bülent AKBABA
  3. Lise 11. Sınıf Tarih Ders Kitabının Resim-Metin İlişkisi Bakımından Değerlendirilmesi
    Sayfalar 198 - 219
    Osman AKHAN
  4. 8. Sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Ders Kitabının İçerik Düzenleme İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
    Sayfalar 220 - 247
    Aylin KAYA, Osman GÜL
  5. Ortaokul ve İmam Hatip Ortaokulları Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Kök Değerlerin İncelenmesi
    Sayfalar 248 - 266
    Tuğba KILCAN
  6. İstiklal Marşı’nın Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Değerler Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 267 - 284
    Kübra KANDEMİR, Elif TORUN
  7. Tarih Konularının Öğretiminde Senkronik Yaklaşım Modeli ve Ölçekli Senkronik Tarih Şeritleri
    Sayfalar 285 - 308
    Ömür KIZIL, Cengiz DÖNMEZ
  8. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sanat Eğitimi ve Görsel Sanatlar Dersine İlişkin Tutumlarının incelenmesi
    Sayfalar 309 - 321
    Yücehan YÜCESOY, Burak DEMİR, Başak BAĞLAMA, Ümit POLAT, Behçet ÖZNACAR
  9. Timurlularda Yapılan Evlilikler ve Kurulan İttifaklar
    Sayfalar 322 - 334
    Tuba TOMBULOĞLU
  10. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabındaki “Milli Mücadele” Konusunun Kronoloji Bilgi ve Becerilerini Kazandırması Açısından Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile İncelenmesi
    Sayfalar 335 - 356
    Ahmet ŞİMŞEK, Sevcan KOLBASAR