avatar
Şahin Oruç Doç. Dr. YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 23 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 20
23 Yayın
8 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyal Bilgiler Eğitimi

Kurum

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

3376

0

1

1663

2

1

369

Koçluk Alaninda Yapilmiş Olan Lisansüstü Çalişmalarin Sistematik İncelemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1110669
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 367

0

1

367

Yayınlar

0

163

0

212

0

424

Bilim ve Sanat Merkezleri Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1202074
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 430

0

430

Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Tarafından 5E Modeline Göre Hazırlanan Ders Planlarının İncelenmesi
Yazarlar: Bilal Gezer, Şahin Oruç
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1206039
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1935

0

1935

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Temel Beceriler
DOI: 10.53046/ijotem.1175532
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 858

0

858

Koçluk Alaninda Yapilmiş Olan Lisansüstü Çalişmalarin Sistematik İncelemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1110669
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 367

1

367

Sosyal Bilgiler Derslerinde Oyunlaştırma
DOI: 10.53046/ijotem.1112220
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 870

1

870

1

369

Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimsel Beklentileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1932

0

1932

Intelligence and Mind Games in Concept Teaching in Social Studies
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.39.7.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1292

0

1292

2

3376

0

519

0

684

1

1663

0

1223

0

4434

0

4261

Yayınlar

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Temel Beceriler
DOI: 10.53046/ijotem.1175532
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 858

2

0

858

2

1

369

Intelligence and Mind Games in Concept Teaching in Social Studies
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.39.7.3
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1292

6

0

1292

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.