Şahin ORUÇ Doç. Dr. YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 21 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 9
21 Yayın
7 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Kurum

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

1545

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2809

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

299

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koçluk Alaninda Yapilmiş Olan Lisansüstü Çalişmalarin Sistematik İncelemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1110669
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 271

0

ATIF

1

FAVORİ

271

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

270

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezleri Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1202074
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 273

0

FAVORİ

273

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Tarafından 5E Modeline Göre Hazırlanan Ders Planlarının İncelenmesi
Yazarlar: Bilal GEZER, Şahin ORUÇ
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1206039
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 669

0

FAVORİ

669

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Temel Beceriler
DOI: 10.53046/ijotem.1175532
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 466

0

FAVORİ

466

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koçluk Alaninda Yapilmiş Olan Lisansüstü Çalişmalarin Sistematik İncelemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1110669
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 271

1

FAVORİ

271

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Derslerinde Oyunlaştırma
DOI: 10.53046/ijotem.1112220
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 533

1

FAVORİ

533

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

299

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimsel Beklentileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1379

0

FAVORİ

1379

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Intelligence and Mind Games in Concept Teaching in Social Studies
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.39.7.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 977

0

FAVORİ

977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

470

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2809

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

499

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1545

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1144

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

4209

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

4046

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

1

FAVORİ

299

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Intelligence and Mind Games in Concept Teaching in Social Studies
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.39.7.3
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 977

6

ATIF

0

FAVORİ

977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.