Sistematik Derlemeler ve Meta Analiz
Hyland’s Rhetorical Moves and Halliday’s Transitivity System in Analysing AbstractsAraştırma Makalesi
Özel Eğitim Sınıflarında Uygulanan Programın İhmal Edilen ve Ekstra Program Bağlamında İncelenmesiAraştırma Makalesi
ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİL KONUŞMASINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN PAYDAŞ SESLERİAraştırma Makalesi
THE BLAME GAME: UNIVERSITY STUDENTS’ FAILURE ATTRIBUTIONS IN LEARNING ENGLISHYeni sayımız Aralık 2023'te yayımlanacaktır. Yeni sayımız için makale kabulüne başlanmıştır.
DERGİ HAKKINDA
(LÜTFEN TIKLAYINIZ)
1. Amaç & Kapsam
2. Açık Erişim Politikası
3. Sponsorluk ve Reklam
4. Yayın Dili
5. Yayın Süreci
6. Yazım ve Yayın İlkeleri
7. Çalışmaların Geri Çekilmesi
8. Yayımlanan Çalışmalarda Düzeltme İşlemleri
9. Telif Hakkı Devri
10. İntihal Denetimi
11. DOI Numarasının Verilmesi
12. Erken Görünüm
13. Kaynakça, Gönderme ve Atıf Kontrolü
14. Kaynakça Örnekleri
"Creative Commons Attribution 4.0 International License" (CC BY 4.0).
CALESS'te yayınlanan tüm makaleler "Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı" (CC BY 4.0) ile lisanslanmıştır. Bu lisans, tüm taraflara bu dergide yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, şekilleri ve ek dosyaları veri madenciliği, arama motorları, web siteleri, bloglar ve diğer dijital platformlarda kaynak göstermek koşuluyla kopyalama, paylaşma ve yeniden dağıtma yetkisi vermektedir.
calessjournal@gmail.com https://dergipark.org.tr/en/pub/caless