Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erol Çiydem
Dr. Öğr. Üyesi
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
14
4
Yayın
10
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0001-7166-4160
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’de Köy Enstitülerinden Öğretmen Okullarına Geçiş Sürecinde Müfredattaki Yeni Bir Dersi Anlamak: 1953 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Erol Çiydem
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.24186/vakanuvis.1232959
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
548
3
ATIF
1
FAVORİ
548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SON DÖNEM OSMANLI İMPARATORLUĞU’NDA İLKÖĞRETİM ALANINDAKİ DÖNÜŞÜMÜ “USUL-İ CEDİD” KAVRAMI ÜZERİNDEN ANLAMAK (1839-1913)
Yazarlar:
Erol Çiydem
Yayın Bilgisi: 2023 ,
History Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
0
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Köy Enstitülerinden Öğretmen Okullarına Geçiş Sürecinde Müfredattaki Yeni Bir Dersi Anlamak: 1953 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Erol Çiydem
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.24186/vakanuvis.1232959
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
548
1
FAVORİ
548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Yazarlar:
Hakan Akdağ
,
Erol Çiydem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.24186/vakanuvis.1010035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5451
0
FAVORİ
5451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersinin Yönelimi Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erol Çiydem
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.818742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11483
0
FAVORİ
11483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
History Studies
İnsan ve İnsan
Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
Turkish Academic Research Review
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de Köy Enstitülerinden Öğretmen Okullarına Geçiş Sürecinde Müfredattaki Yeni Bir Dersi Anlamak: 1953 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Erol Çiydem
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.24186/vakanuvis.1232959
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
548
3
ATIF
1
FAVORİ
548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Yazarlar:
Hakan Akdağ
,
Erol Çiydem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Vakanüvis - Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.24186/vakanuvis.1010035
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5451
2
ATIF
0
FAVORİ
5451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersinin Yönelimi Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erol Çiydem
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.818742
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11483
5
ATIF
0
FAVORİ
11483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat