Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selahattin Kaymakcı
Prof. Dr.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
22
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
85
22
Yayın
27
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
85
TR Dizin Atıf
0000-0001-5905-9902
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Tarih Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Millî Eğitim Şûraları’nda Vatandaşlık, Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimine İlişkin Alınan Kararların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zihni Merey
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1624
0
ATIF
1
FAVORİ
1624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretiminde Harita Becerilerinin Gerekliliği Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2357
0
ATIF
1
FAVORİ
2357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOPLUM 5.0 SÜRECİNİN GELİŞİMİ VE EĞİTİME ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Harun Er
,
Saim Turan
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.993699
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8845
7
ATIF
1
FAVORİ
8845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kültürel Miras Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Çağrınur Sağ
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1386349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destek Eğitim Odası Uygulamalarına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
İdris Kınasakal
,
Abdulkerim Demir
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1302870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1980-2021 Yılları Arasında Yapılan Okul Dışı Eğitim Konulu Araştırmalara Yönelik Bibliyometrik Analiz
Yazarlar:
Abdulkerim Demir
,
İdris Kınasakal
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1226377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkinlerin Toplu Organizasyonlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi: Bolu Örneği
Yazarlar:
Çağrınur Sağ
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1141129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Bilgi Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Turgut
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1093563
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÇÖZÜMLEMELİ ÖYKÜNÜN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
,
Tuğba Turgut
,
M. Talha Özalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.996191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
0
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOPLUM 5.0 SÜRECİNİN GELİŞİMİ VE EĞİTİME ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Harun Er
,
Saim Turan
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.993699
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8845
1
FAVORİ
8845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersinin Yönelimi Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erol Çiydem
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.818742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11644
0
FAVORİ
11644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE KULLANILAN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4404
0
FAVORİ
4404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Knowledge Levels and Misconceptions of Science and Social Studies Prospective Teachers About Atmospheric Environmental Problems
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Kerem Çolak
,
Hafife Bozdemir
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
0
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Şûraları’nda Vatandaşlık, Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimine İlişkin Alınan Kararların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zihni Merey
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1624
1
FAVORİ
1624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZAMAN VE KRONOLOJİNİN ÖĞRETİMİNDE BİR MATERYAL: ZAMAN ŞERİTLERİ
Yazarlar:
Adnan Altun
,
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4428
0
FAVORİ
4428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretiminde Harita Becerilerinin Gerekliliği Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2357
1
FAVORİ
2357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programında İlişkilendirmeler
Yazarlar:
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7869
0
FAVORİ
7869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Bazı Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kazanımları Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
,
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.37602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5066
0
FAVORİ
5066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA SÖZLÜ VE YAZILI EDEBÎ TÜRLERİN KULLANIM DURUMU
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7147
0
FAVORİ
7147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Biyografinin Kullanımı
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
,
Harun Er
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3971
0
FAVORİ
3971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programlarının İçerik Değerlendirmesi
Yazarlar:
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4238
0
FAVORİ
4238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI KILAVUZ KİTAPLARINDA ÇALIŞMA YAPRAKLARI
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İnkılâp Tarihi Öğretiminde Kullanılan Bazı Kavramları Anlama Düzeyi
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1880
0
FAVORİ
1880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1998 ve 2006 Sosyal Bilgiler Lisans Programlarına Göre Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Bazı Kavramları Anlama Düzeyi
Yazarlar:
Ömer Faruk Sönmez
,
Selahattin Kaymakcı
,
Zihni Merey
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
331
0
FAVORİ
331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demircioğlu, İ. H. (2005). Tarih Öğretiminde Öğrenci Merkezli Yaklaşımlar, Ankara:Anı Yayıncılık. 188 sayfa, 1. Baskı.
Yazarlar:
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2006 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1405
0
FAVORİ
1405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnsan ve İnsan
International Electronic Journal of Environmental Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Turkish History Education Journal
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Turkish History Education Journal
Alan Editörü , Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Turkish History Education Journal
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Belgi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Participatory Educational Research
Turkish History Education Journal
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÇÖZÜMLEMELİ ÖYKÜNÜN KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Selahattin Kaymakcı
,
Tuğba Turgut
,
M. Talha Özalp
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.996191
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
3
ATIF
0
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOPLUM 5.0 SÜRECİNİN GELİŞİMİ VE EĞİTİME ETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Harun Er
,
Saim Turan
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.993699
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8845
7
ATIF
1
FAVORİ
8845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersinin Yönelimi Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Erol Çiydem
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.818742
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11644
5
ATIF
0
FAVORİ
11644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Bazı Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kazanımları Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
,
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.37602
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5066
11
ATIF
0
FAVORİ
5066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat