Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Ürey
Doç. Dr.
Trabzon Üniversitesi
Yayın
24
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
43
24
Yayın
14
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
0000-0002-7753-7936
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Eğitimi, Çevre Eğitimi, Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
Trabzon Üniversitesi
Popüler Yayınları
BİLGİSAYAR DESTEKLİ DİJİTAL DENEY ARAÇLARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMLARI ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SÜRTÜNMELİ EĞİK DÜZLEM DENEYİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Miraç Aydın, Hüseyin Artun, Murat Okur,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2357
0
ATIF
1
FAVORİ
2357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Halk Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan Usta Öğreticilerin Karşılaştıkları Problemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Selçuk Kaba
,
Kadir Demirkaynak
,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
250
0
FAVORİ
250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Enerji Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçme Aracının Geliştirilmesi / Development of a Measurement Tool to Determine the Energy Literacy Levels of Fifth Grade Students
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1463544
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Davranış Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Kıralioğlu
,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ADAPTASYON KAVRAMINA YÖNELİK BİLİŞSEL YAPILARI VE METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1175318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK AKADEMİK BAŞARILARININ VE TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mustafa Ürey
, Muhammet Baltürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
198
0
FAVORİ
198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Acil Uzaktan Eğitim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Kadir Demirkaynak
,
Selçuk Kaba
,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.933470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE KULLANILAN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI VE UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4255
0
FAVORİ
4255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Knowledge Levels and Misconceptions of Science and Social Studies Prospective Teachers About Atmospheric Environmental Problems
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Kerem Çolak
,
Hafife Bozdemir
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
910
0
FAVORİ
910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bahçe Temelli Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Eğilimler: Okul Bahçesi Uygulamaları Örneği (2000-2015)
Yazarlar:
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
0
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Defining the Relationship between the Perceptions and the Misconceptions about Photosynthesis Topic of the Preservice Science Teachers
Yazarlar:
Mustafa Urey
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.4.813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Algıları
Yazarlar:
Mustafa Ürey
, Ataman Karaçöp,
Volkan Göksu
,
Kerem Çolak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1475
0
FAVORİ
1475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocuklarının Bilim İnsanı Kavramına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
, Alper Atik,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19424
0
FAVORİ
19424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Volkan Göksu
,
Ataman Karaçöp
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.00068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2022
0
FAVORİ
2022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Bazı Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kazanımları Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
,
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.37602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5011
0
FAVORİ
5011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilgilerini Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeyleri ile Fen Tutum ve Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mustafa Ürey
, Lale Cerrah Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
0
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Yazılımlarının Önemi ve Uygulanabilirliğine İlişkin Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Mustafa Ürey
,
Gürhan Bebek
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2073
0
FAVORİ
2073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2115
0
FAVORİ
2115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Programında Yer Alan Çevre Konularına Yönelik Bir Program Analizi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
, Miraç Aydın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5076
0
FAVORİ
5076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SERBEST ETKİNLİK ÇALIŞMALARI DERSİNE YÖNELİK BİR PROGRAM ÖNERİSİ: OKUL BAHÇESİ PROGRAMI
Yazarlar:
Mustafa Ürey
, Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3431
0
FAVORİ
3431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEACHERS’ VIEWS ABOUT LEVEL OF SCHOOL-PARENT COOPERATION AT STATE AND PRIVATE PRIMARY SCHOOLS
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Atilla Cimer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ DİJİTAL DENEY ARAÇLARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMLARI ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SÜRTÜNMELİ EĞİK DÜZLEM DENEYİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Miraç Aydın, Hüseyin Artun, Murat Okur,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2357
1
FAVORİ
2357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SERBEST ETKİNLİK ÇALIŞMALARI DERSİNE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Adem Aydın, Hasan Bakırci,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4359
0
FAVORİ
4359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Temel Ekoloji Kavramları ve Çevre Sorunları Konusundaki Yanılgıları
Yazarlar:
Mustafa Ürey
, Bülent Şahin, N Ferda Şahin
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3730
0
FAVORİ
3730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“A” İLKÖĞRETİM OKULUNUN ÇEVRE EĞİTİMİNDEKİ BAŞARISININ NEDENLERİNİ İNCELEMEYE YÖNELİK BİR NİTEL ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mustafa Ürey
, Nedim Alev
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1510
0
FAVORİ
1510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
European Journal of Educational Research
İlköğretim Online
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Caucasian Journal of Science
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Öğretmenlerin Acil Uzaktan Eğitim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Kadir Demirkaynak
,
Selçuk Kaba
,
Mustafa Ürey
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.933470
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
2
ATIF
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Etkinlik Çalışmaları Dersi Kapsamında Geliştirilen Okul Bahçesi Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Volkan Göksu
,
Ataman Karaçöp
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.00068
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2022
1
ATIF
0
FAVORİ
2022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Temelli ve Disiplinlerarası Okul Bahçesi Programının Bazı Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kazanımları Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ürey
,
Salih Çepni
,
Selahattin Kaymakçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.37602
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5011
11
ATIF
0
FAVORİ
5011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat