avatar
Hakan Şevki Ayvacı Prof. Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 55 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 60
55 Yayın
17 Hakemlik
60 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

2

3

3514

7

1

2257

Yayınlar

0

70

0

122

0

373

0

56

3

3514

0

495

0

1454

0

3542

0

1134

0

1481

0

2174

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2114

0

2114

Türkiye’de Yürütülen Tezlerin Tematik İncelenmesi: Işık Kavramı Örneği
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Okan Altınok
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2455

0

2455

0

1776

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5565

1

5565

1

4267

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3965

0

3965

0

1391

0

1743

0

19526

Yayınlar

1

0

373

2

3

3514

8

0

1454

2

0

1134

2

0

1481

1

0

2174

7

1

2257

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2114

3

0

2114

6

0

1776

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5565

7

1

5565

3

1

4267

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3965

14

0

3965

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.