avatar
Hakan Şevki Ayvacı Prof. Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 58 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 69
58 Yayın
19 Hakemlik
69 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Fizik Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

3

5108

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6015

7

1

6015

Yayınlar

0

57

0

182

0

305

0

418

0

263

0

516

3

5108

0

176

0

668

0

1751

0

4887

0

1374

0

1772

0

3428

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2647

0

2647

Türkiye’de Yürütülen Tezlerin Tematik İncelenmesi: Işık Kavramı Örneği
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Okan Altınok
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2712

0

2712

0

1948

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6015

1

6015

1

4453

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4341

0

4341

0

1570

0

1891

0

19964

Yayınlar

1

0

727

1

0

516

3

3

5108

1

0

668

9

0

1751

2

0

1374

2

0

1772

1

0

3428

10

1

2674

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2647

3

0

2647

6

0

1948

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6015

7

1

6015

4

1

4453

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4341

15

0

4341

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.