avatar
Hakan Şevki Ayvacı Prof. Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 55 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 71
55 Yayın
19 Hakemlik
71 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Fizik Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

3

5580

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6084

7

1

6084

Yayınlar

0

249

0

228

0

357

0

474

0

298

0

529

3

5580

0

196

0

699

0

1805

0

5203

0

1432

0

1827

0

3677

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2702

0

2702

Türkiye’de Yürütülen Tezlerin Tematik İncelenmesi: Işık Kavramı Örneği
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Okan Altınok
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2778

0

2778

0

1985

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6084

1

6084

1

4503

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4401

0

4401

0

1595

0

1918

0

20020

Yayınlar

1

0

769

2

0

529

3

3

5580

1

0

699

10

0

1805

2

0

1432

2

0

1827

1

0

3677

10

1

2776

Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerinin Belirlenmesi
DOI: 10.30703/cije.581752
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2702

3

0

2702

6

0

1985

Astronomi ile İlgili Yapılan Çalışmalara Yönelik Betimsel İçerik
Yazarlar: Hakan Şevki Ayvacı , Kübra Sezer
DOI: 10.31458/iejes.480799
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6084

7

1

6084

4

1

4503

Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4401

15

0

4401