Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Bilge
Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
0
4
Yayın
0
Hakemlik
0000-0001-7172-5330
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Yapay Zeka (Diğer)
Fen Bilgisi Eğitimi
Akıllı Robotik
Çocuk Gelişimi Eğitimi
İlköğretim
Kapsayıcı Eğitim
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaöğretim Öğrencilerinin Karşılaştıkları Fen Problemlerine Bağlam Temelli Yaklaşım İle Çözüm Getirebilme Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Emine Bilge
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
0
ATIF
1
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
“ATOM VE MOLEKÜL” KAVRAMLARINA İLİŞKİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNSEL MODELLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: ÜÇ BOYUTLU MODEL ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Emine Bilge
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1457972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
233
0
FAVORİ
233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Afetten Etkilenen Öğrencilerin Deprem Kavramına Yönelik Metafor Algılarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Belirlenmesi: Hatay (Antakya)
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Emine Bilge
,
Elif Sude Bilge
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: 10.48138/cjo.1424425
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Karşılaştıkları Fen Problemlerine Bağlam Temelli Yaklaşım İle Çözüm Getirebilme Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Emine Bilge
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
1
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİ ATOM VE MOLEKÜL MODELİNİ OLUŞTURMA SÜRECİNDE İZLEDİKLERİ YOLLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Emine Bilge
,
Şule Bahçeci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17626
0
FAVORİ
17626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Caucasian Journal of Science
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.