avatar
Hasan Bakırcı Doç. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 42 Hakemlik 50 CrossRef Atıf 80 TR Dizin Atıf 328
42 Yayın
50 Hakemlik
80 CrossRef Atıf
328 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

6

12

1273

5

4

1298

8

2

779

0

1

1101

0

1

404

Yayınlar

1

81

1

316

1

404

0

227

0

437

0

443

0

490

0

488

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

0

969

4

1298

0

1931

12

1273

2

779

1

1792

1

1340

0

1169

0

1233

0

1479

0

7111

0

1387

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1265

0

1265

1

1971

0

3022

Yayınlar

3

0

443

2

0

488

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

3

0

969

5

4

1298

6

12

1273

8

2

779

1

1

1792

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1340

2

1

1340

5

0

1233

3

0

7111

11

0

1387

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1265

1

0

1265

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.