avatar
Hasan Bakırcı Doç. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 42 Hakemlik 49 CrossRef Atıf 78 TR Dizin Atıf 328
42 Yayın
49 Hakemlik
78 CrossRef Atıf
328 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

6

12

1254

5

4

1271

8

2

773

0

1

1092

0

1

278

Yayınlar

1

38

1

278

0

357

0

220

0

383

0

440

0

480

0

476

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

0

951

4

1271

0

1886

12

1254

2

773

1

1776

1

1333

0

1160

0

1225

0

1466

0

7064

0

1377

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1258

0

1258

1

1955

0

3006

Yayınlar

3

0

440

2

0

476

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

2

0

951

5

4

1271

6

12

1254

8

2

773

1

1

1776

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1333

2

1

1333

5

0

1225

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7064

3

0

7064

11

0

1377

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1258

1

0

1258

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.