avatar
Hasan Bakırcı Prof. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 45 Hakemlik 63 CrossRef Atıf 96 TR Dizin Atıf 355
45 Yayın
63 Hakemlik
96 CrossRef Atıf
355 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İlköğretim

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

7

12

1611

6

4

1659

9

2

981

1

1

2221

0

1

1306

Yayınlar

0

59

Branş Öğretmenlerinin Yeni Mülakat Sistemine Yönelik Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2025 , Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/vizetek.27579522.6.2.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 357

0

357

1

398

1

1045

1

810

0

458

0

1042

0

606

1

690

0

709

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1299

0

1299

4

1659

0

2629

12

1611

2

981

1

2221

1

1571

0

1364

0

1424

0

1732

0

7582

0

1570

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1441

0

1441

1

2213

0

3281

Hakemlik

Yayınlar

1

1

1045

1

1

810

1

0

1011

5

0

606

1

1

690

2

0

709

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1299

4

0

1299

6

4

1659

1

0

2629

7

12

1611

9

2

981

1

1

2221

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1571

2

1

1571

5

0

1424

3

0

7582

11

0

1570

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1441

2

0

1441