avatar
Hasan Bakırcı Doç. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 40 Hakemlik 49 CrossRef Atıf 75 TR Dizin Atıf 300
40 Yayın
49 Hakemlik
75 CrossRef Atıf
300 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

6

12

1208

5

4

1236

8

2

747

0

1

1054

0

1

1908

Yayınlar

1

231

0

242

0

194

0

313

0

387

0

438

0

446

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 925

0

925

4

1236

0

1721

12

1208

2

747

1

1581

1

1301

0

1132

0

1191

0

1434

0

6957

0

1352

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1227

0

1227

1

1908

0

2958

Yayınlar

3

0

387

2

0

446

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 925

2

0

925

5

4

1236

6

12

1208

8

2

747

1

1

1581

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1301

2

1

1301

5

0

1191

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6957

3

0

6957

10

0

1352

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1227

1

0

1227

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.