Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Bakırcı
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
42
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
80
TR Dizin Atıf
328
42
Yayın
50
Hakemlik
80
CrossRef Atıf
328
TR Dizin Atıf
0000-0002-7142-5271
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik ve Tasarım Becerileri Alanında Karşılaştığı Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Yusuf Kaplan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.908161
ATIF
6
FAVORİ
12
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
6
ATIF
12
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
5
ATIF
4
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı Video Modüllerinin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Sekizinci Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
, Kübra Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.919600
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
8
ATIF
2
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Salgın Döneminde Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Özge Özcan
,
Yilmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
ATIF
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Baki Liçen
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1422561
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
0
ATIF
1
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen ve Matematik Öğretmenleri Gözünden Öğretmenlik Meslek Kanunu
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Zeliha Ada Arslan
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
81
1
FAVORİ
81
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmenin Öğretim Ortamlarında Kullanımına Yönelik Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Salih Kubilay Karatay
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1471994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71
0
FAVORİ
71
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Esma Şevgin Uçar
,
Yaşar Genel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
191
0
FAVORİ
191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Geçme Notunun Yetmiş Olması Konusunda Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Ebrar Akbulut
,
Osman Rençber
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1471647
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
1
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Baki Liçen
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1422561
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
1
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN UZMAN ÖĞRETMEN VE BAŞÖĞRETMEN VİDEOLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Nurgül Erdoğan
,
Kelimetullah Geçer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1296574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
227
0
FAVORİ
227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI SÜRECİNDE İZLENEN EĞİTİM VİDEOLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mustafa Kaya
,
Vildan Parlak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1295437
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeşil Kimya Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sema Topaloğlu
,
Yaşar Genel
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1337234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
437
0
FAVORİ
437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri / Opinions of Classroom Teachers about the Teaching Profession Law
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Yılmaz Özkan
,
Caner Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1302529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
830
0
FAVORİ
830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Opinions on Students’ Adaptation to School after the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Betül Urhan
,
Sinan Bülbül
,
Ramazan İlhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1223674
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Aracılığıyla İşlenen Fen Bilimleri Dersine Yönelik Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri / Opinions of Fifth Grade Students on Science Lessons Taught Through Distance Education
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Ümmühan Ertuş Tunç
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1212400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FeTeMM Destekli Fen Öğretimi Hakkında Sekizinci Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi: Basit Makineler Ünitesi
Yazarlar:
Emine Kutlu
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1164817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
0
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Sinan Kayar
,
Murat Cancan
,
İsrafil Tozlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1148676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
488
0
FAVORİ
488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yazarlar:
Emine Kutlu
,
Hasan Bakırcı
,
Yilmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
4
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Kullanılan Hologram Uygulamalarına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Nurten Gök
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.896821
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1931
0
FAVORİ
1931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik ve Tasarım Becerileri Alanında Karşılaştığı Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Yusuf Kaplan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.908161
FAVORİ
12
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
12
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Salgın Döneminde Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Özge Özcan
,
Yilmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Kazanımlarının ve Sorunlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Nurgül Doğdu
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.909184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1213
0
FAVORİ
1213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı Video Modüllerinin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Sekizinci Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
, Kübra Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.919600
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
2
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerine Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
İlke Yıldırım
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.746710
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Örgün Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Münevver Sanca
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.740070
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1792
1
FAVORİ
1792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşlerine Yansımasının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
İlke Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.735702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
0
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1340
1
FAVORİ
1340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Biyoçeşitlilik Konusunda Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
, Fevzi Kahraman,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
990
0
FAVORİ
990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği
Yazarlar: Müge Sağdıç,
Hasan Bakırcı
, Zeynel Boynukara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
0
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçeleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Hüseyin Artun
, Aslı Nur Deniz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1169
0
FAVORİ
1169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin Anabilim Dalına ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.439199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adayları ile Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamaları Dersinde Yapılandırmacı Mikro-Öğretim Uygulamaları: Karma Bir Çalışma
Yazarlar:
Alper Durukan
,
Hüseyin Artun
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.395188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2214
0
FAVORİ
2214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına ve Bu Sınavın Kaldırılmasına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
, Merve Gül Kırıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017 Yılında Güncellenen Ortaokul Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
, Emine Gülseven
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Emine Kutlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7111
0
FAVORİ
7111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğrenim Kademelerindeki Öğrencilerin Ses Konusundaki Kavramsal Gelişimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4715
0
FAVORİ
4715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Girişimcilik Bağlamından İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Kübra Öçsoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.322438
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1387
0
FAVORİ
1387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
0
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Dersi Akademik Başarılarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Ali Rıza Akdeniz
, Murat Öztürk,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Murat Öztürk,
Ali Rıza Akdeniz
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1971
1
FAVORİ
1971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Views of Parents about the Web-Based Performance Evaluation Program in the Science Teaching Process
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
YILMAZ Kara
,
Salih Çepni
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FATİH PROJESİNİN UYGULAMA SÜRECİNDE ORTAYA ÇIKANSORUNLARIN İDARECİLER, ÖĞRETMENLER VE ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Hulki Başak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7388
0
FAVORİ
7388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNLERİNDE OLUŞTURDUKLARI ÖĞRETİM MODELİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Suat Ünal
,
Mehmet Yıldız
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanları Gözüyle Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Tabanlı Performans Değerlendirme Programına Yansımaları
Yazarlar:
Salih Çepni
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Hasan Bakırcı
,
Yılmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
0
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşleri ve Beklentileri
Yazarlar: Hakan Ayvacı,
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3022
0
FAVORİ
3022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Editör Yardımcısı
Journal of Computer and Education Research
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Caucasian Journal of Science
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Educational Academic Research
EREN
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Academic Research in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Individual Differences in Education
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI SÜRECİNDE İZLENEN EĞİTİM VİDEOLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mustafa Kaya
,
Vildan Parlak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1295437
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
1
ATIF
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri / Opinions of Classroom Teachers about the Teaching Profession Law
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Yılmaz Özkan
,
Caner Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1302529
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
830
4
ATIF
0
FAVORİ
830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Opinions on Students’ Adaptation to School after the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Betül Urhan
,
Sinan Bülbül
,
Ramazan İlhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1223674
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
3
ATIF
0
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Aracılığıyla İşlenen Fen Bilimleri Dersine Yönelik Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri / Opinions of Fifth Grade Students on Science Lessons Taught Through Distance Education
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Ümmühan Ertuş Tunç
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1212400
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
2
ATIF
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’ de COVID-19 Koşullarında Uzaktan Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Sinan Kayar
,
Murat Cancan
,
İsrafil Tozlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1148676
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
488
2
ATIF
0
FAVORİ
488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yazarlar:
Emine Kutlu
,
Hasan Bakırcı
,
Yilmaz Kara
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
3
ATIF
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
5
ATIF
4
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik ve Tasarım Becerileri Alanında Karşılaştığı Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Yusuf Kaplan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.908161
ATIF
6
FAVORİ
12
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
6
ATIF
12
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Kazanımlarının ve Sorunlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Nurgül Doğdu
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.909184
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1213
19
ATIF
0
FAVORİ
1213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı Video Modüllerinin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Sekizinci Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
, Kübra Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.919600
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
8
ATIF
2
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Örgün Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Münevver Sanca
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.740070
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1792
1
ATIF
1
FAVORİ
1792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşlerine Yansımasının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
İlke Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.735702
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
4
ATIF
0
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1340
2
ATIF
1
FAVORİ
1340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin Anabilim Dalına ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.439199
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
5
ATIF
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Emine Kutlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7111
3
ATIF
0
FAVORİ
7111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Girişimcilik Bağlamından İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Kübra Öçsoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.322438
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1387
11
ATIF
0
FAVORİ
1387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
1
ATIF
0
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat