avatar
Hasan Bakırcı Prof. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 43 Hakemlik 54 CrossRef Atıf 88 TR Dizin Atıf 328
43 Yayın
54 Hakemlik
88 CrossRef Atıf
328 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İlköğretim

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

7

12

1443

5

4

1525

9

2

877

1

1

1983

0

1

1206

Yayınlar

1

256

1

602

1

660

0

361

0

770

0

537

1

598

0

611

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1137

0

1137

4

1525

0

2398

12

1443

2

877

1

1983

1

1465

0

1287

0

1327

0

1607

0

7394

0

1479

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

0

1352

1

2106

0

3187

Yayınlar

1

1

602

1

1

660

5

0

537

1

1

598

2

0

611

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1137

4

0

1137

5

4

1525

7

12

1443

9

2

877

1

1

1983

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1465

2

1

1465

5

0

1327

3

0

7394

11

0

1479

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

1

0

1352

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.