avatar
Hasan Bakırcı Doç. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 40 Hakemlik 45 CrossRef Atıf 68 TR Dizin Atıf 300
40 Yayın
45 Hakemlik
68 CrossRef Atıf
300 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

12

1167

4

4

1182

8

2

718

0

1

1027

0

1

1882

Yayınlar

1

176

0

153

0

165

0

277

0

327

0

403

0

421

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 875

0

875

4

1182

0

1666

12

1167

2

718

1

1526

1

1277

0

1104

0

1166

0

1408

0

6882

0

1330

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1199

0

1199

1

1882

0

1170

0

2904

Yayınlar

2

0

327

2

0

421

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 875

2

0

875

4

4

1182

5

12

1167

8

2

718

1

1

1526

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1277

2

1

1277

5

0

1166

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6882

3

0

6882

10

0

1330

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1199

1

0

1199

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.