avatar
Hasan Bakırcı Prof. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 43 Hakemlik 53 CrossRef Atıf 87 TR Dizin Atıf 328
43 Yayın
53 Hakemlik
87 CrossRef Atıf
328 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İlköğretim

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

7

12

1415

5

4

1507

9

2

869

1

1

1973

0

1

1198

Yayınlar

1

241

1

569

1

634

0

348

0

745

0

521

1

585

0

588

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1119

0

1119

4

1507

0

2372

12

1415

2

869

1

1973

1

1452

0

1276

0

1317

0

1599

0

7376

0

1468

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1335

0

1335

1

2092

0

3178

Yayınlar

1

1

569

1

1

634

5

0

521

2

0

588

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1119

4

0

1119

5

4

1507

7

12

1415

9

2

869

1

1

1973

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1452

2

1

1452

5

0

1317

3

0

7376

11

0

1468

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1335

1

0

1335

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.