Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Umit Demiral
Doç. Dr.
Ahi Evran Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
20
7
Yayın
8
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Ahi Evran Üniversitesi
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Baki Liçen
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1422561
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
ATIF
1
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Öğretmenleri Gözünden Öğretmenlik Meslek Kanunu
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Zeliha Ada Arslan
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
133
0
ATIF
1
FAVORİ
133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen ve Matematik Öğretmenleri Gözünden Öğretmenlik Meslek Kanunu
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Zeliha Ada Arslan
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
133
1
FAVORİ
133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Mehmet Baki Liçen
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1422561
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
1
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Başlama Referansları, Tutum Bileşenleri ve Motivasyon Kaynakları
Yazarlar:
Dilber Polat
,
Uğur Başarmak
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
348
0
FAVORİ
348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN GÖÇMEN ÇOCUKLARA YÖNELİK ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNİN KALİTESİ
Yazarlar:
Hasan Dilek
,
Ümit Demiral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tarık Başar
,
Ümit Demiral
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.600882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9844
0
FAVORİ
9844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler ile İlgili Risk Algılarının Karar Verme Mekanizmalarıyla İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit Demiral
, Hande Türkmenoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konuda Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi
Yazarlar:
Ümit Demiral
, Hande Türkmenoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
0
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Individual Differences in Education
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
Turkish Journal of Education
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN GÖÇMEN ÇOCUKLARA YÖNELİK ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNİN KALİTESİ
Yazarlar:
Hasan Dilek
,
Ümit Demiral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960528
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
1
ATIF
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tarık Başar
,
Ümit Demiral
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.600882
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9844
12
ATIF
0
FAVORİ
9844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Bir Konuda Karar Verme Stratejilerinin Alan Bilgileriyle İlişkisi
Yazarlar:
Ümit Demiral
, Hande Türkmenoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450141
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1428
9
ATIF
0
FAVORİ
1428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat