Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Tarık BAŞAR
Tarık BAŞAR
Dr. Öğr. Üyesi
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Bilinmiyor
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
19
Bilinmiyor
9
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri ile Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Eda ELYILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
ATIF
1
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Digital Stories on 3rd Graders’ Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.107.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Eda ELYILDIRIM
,
Tarık BAŞAR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1111264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
0
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Okuryazarlık Düzeyleri ile Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Eda ELYILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
1
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technology integration in teaching English as a foreign language: A content analysis study
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
, Leyla ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.972577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Multimedia in Concept Learning from the Parents’ Perspective
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Eda ELYILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.945975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Program Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Songül BERİLGEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
0
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.756163
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1379
0
FAVORİ
1379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Meral YAVAŞLI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.663448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1894
0
FAVORİ
1894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Ümit DEMİRAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.600882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6667
0
FAVORİ
6667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kastamonu Education Journal
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Yansımaları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
The Effect of Digital Stories on 3rd Graders’ Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.107.9.5
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
2
ATIF
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technology integration in teaching English as a foreign language: A content analysis study
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
, Leyla ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.972577
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
1
ATIF
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Multimedia in Concept Learning from the Parents’ Perspective
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Eda ELYILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.945975
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
1
ATIF
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.756163
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1379
3
ATIF
0
FAVORİ
1379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Meral YAVAŞLI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.663448
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1894
4
ATIF
0
FAVORİ
1894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tarık BAŞAR
,
Ümit DEMİRAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.600882
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6667
8
ATIF
0
FAVORİ
6667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat