Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Arslanhan
Yüksek Lisans
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
2
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1263
5
ATIF
4
FAVORİ
1263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Fen Öğretimine Entegrasyonu Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
0
ATIF
2
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1263
4
FAVORİ
1263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Fen Öğretimine Entegrasyonu Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
2
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1263
5
ATIF
4
FAVORİ
1263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat