Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nebi Altunova
Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF EĞİTİMİ PR
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
57
5
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
57
TR Dizin Atıf
0000-0002-5913-560X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF EĞİTİMİ PR
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
5
ATIF
4
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nebi Altunova
,
Barış Kalender
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1078099
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
1
ATIF
1
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimin Anne Dili Farklı Olan Çocukların Okuma Yazma Becerilerine Etkisinin Sınıf Öğretmeni Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nebi Altunova
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1421597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
4
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nebi Altunova
,
Barış Kalender
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1078099
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
1
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.490598
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4994
0
FAVORİ
4994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü
Yazarlar: İshak Kozikoğlu,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2980
0
FAVORİ
2980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ters Yüz Öğretim Modeli Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hasan Bakırcı
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1017574
ATIF
5
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
5
ATIF
4
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nebi Altunova
,
Barış Kalender
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1078099
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
1
ATIF
1
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.490598
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4994
4
ATIF
0
FAVORİ
4994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat