Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mecit Aslan
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
38
17
Yayın
19
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersindeki Sınıf İçi Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Serdar Yeşil
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.565821
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
2
ATIF
1
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Engin Erbenzer
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1173257
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
ATIF
1
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Engin Erbenzer
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1173257
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
1
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
Engin Erbenzer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1173260
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
Kader Yağızel
,
Fadile Aydın
,
Ömer Yağızel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1132871
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1261
0
FAVORİ
1261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsalda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma-Yazma Öğretimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hamza Gönülal
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1211195
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitiminde Aile Katılımı: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar: Rezzan Zeliha Erden,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1073173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
0
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çeşitli Boyutlarıyla Aile Katılımı: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İbrahim Çıkar
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.55089/yyuvasad.1124614
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
, Rezzan Zeliha Erden
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.691525
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1478
0
FAVORİ
1478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersindeki Sınıf İçi Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Serdar Yeşil
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.565821
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
1
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.490598
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4473
0
FAVORİ
4473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The School Readiness of 60-65 Months Old Students: A Case Study
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İbrahim Çıkar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.555465
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
, Rezzan Zeliha Erden
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506464
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nın Ünite Bazlı Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
, Kayahan Çökük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2962
0
FAVORİ
2962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Matematik Öğretim Programının Tyler’ın Hedefe Dayalı Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İbrahim Çıkar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3697
0
FAVORİ
3697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1895
0
FAVORİ
1895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL PEDAGOJİYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
0
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanı Niteliklerine İlişkin Bilişsel Kurguları: Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Yazarlar:
Mecit Aslan
, Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
İçtimaiyat
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Kaynaştırma Eğitiminde Aile Katılımı: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar: Rezzan Zeliha Erden,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1073173
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
1
ATIF
0
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çeşitli Boyutlarıyla Aile Katılımı: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İbrahim Çıkar
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.55089/yyuvasad.1124614
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
1
ATIF
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
, Rezzan Zeliha Erden
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.691525
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1478
15
ATIF
0
FAVORİ
1478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersindeki Sınıf İçi Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Serdar Yeşil
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.565821
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
2
ATIF
1
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3357
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
1
ATIF
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
Nebi Altunova
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.490598
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4473
4
ATIF
0
FAVORİ
4473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
, Rezzan Zeliha Erden
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506464
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
3
ATIF
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Matematik Öğretim Programının Tyler’ın Hedefe Dayalı Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İbrahim Çıkar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373149
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3697
5
ATIF
0
FAVORİ
3697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL PEDAGOJİYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128591
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
6
ATIF
0
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat