Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İshak Kozikoğlu
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
20
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
96
20
Yayın
6
Hakemlik
96
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ORTAOKUL 7. SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3099
8
ATIF
1
FAVORİ
3099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımına İlişkin Uygulama ve Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ömer Bekler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.426467
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12968
9
ATIF
1
FAVORİ
12968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of the Relationship between Teachers’ Creative Thinking Tendencies and Individual Innovativeness Characteristics
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Bedirhan Ahmet Küçük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.437852
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
9
ATIF
1
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye İlişkin Görüşleri İle Kültürel Zekâları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
ATIF
1
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye İlişkin Görüşleri İle Kültürel Zekâları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
1
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Ebeveynlerin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.639099
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3596
0
FAVORİ
3596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Merve Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.433824
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1251
0
FAVORİ
1251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of the Relationship between Teachers’ Creative Thinking Tendencies and Individual Innovativeness Characteristics
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Bedirhan Ahmet Küçük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.437852
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
1
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri ile Eğitim Teknolojisi Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Zehra Önür,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.535491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3181
0
FAVORİ
3181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları ile Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Rezzan Zeliha Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466392
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1571
0
FAVORİ
1571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The investigation of the relationship between Turkish EFL teachers' technological pedagogical content knowledge skills and attitudes towards technology
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Nuri Babacan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.547594
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1745
0
FAVORİ
1745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımına İlişkin Uygulama ve Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ömer Bekler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.426467
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12968
1
FAVORİ
12968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Öğrenmeye İlişkin Öz-düzenleme Stratejileri, Motivasyonel İnançları ve Tutumları
Yazarlar: Fırat Kanat,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.435105
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1530
0
FAVORİ
1530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hizmet Öncesi Eğitimin Yeterliğine İlişkin Öğretmen Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1160
0
FAVORİ
1160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Bakış Açısıyla Eğitim Fakültelerindeki Değişim: Öğrenci Profili, Taban Puan Uygulaması ve Öğrenci Seçimi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Mehmet Fatih Kayan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2206
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1140
0
FAVORİ
1140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEVELOPMENT OF CHALLENGES SCALE FACED BY NOVICE TEACHERS: A STUDY ON VALIDITY AND RELIABILITY
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri ile Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Nur Uygun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5080
0
FAVORİ
5080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İngilizce Dersine Katılım Durumlarının İngilizce Dersine Yönelik Tutum ve İngilizce Konuşma Kaygısına Göre Yordanması
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Fırat Kanat
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2050
0
FAVORİ
2050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The relationship between 8th grade secondary school students' motivational strategies, attitudes and academic achievements concerning English learning
Yazarlar: Fırat Kanat,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2178
0
FAVORİ
2178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Sınıf Yönetimi Davranışlarını Yordama Gücü
Yazarlar: Mehmet Fatih Kayan,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1816
0
FAVORİ
1816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Melek Demirel
,
İshak Kozikoğlu
, İmgehan Özkan Elgün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.296138
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite ve Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1473
0
FAVORİ
1473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3099
1
FAVORİ
3099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Language and Linguistic Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
Educational Academic Research
Genç Mütefekkirler Dergisi
Mecmua
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Çocukları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Ebeveynlerin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.639099
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3596
11
ATIF
0
FAVORİ
3596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Merve Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.433824
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1251
2
ATIF
0
FAVORİ
1251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of the Relationship between Teachers’ Creative Thinking Tendencies and Individual Innovativeness Characteristics
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Bedirhan Ahmet Küçük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.437852
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
9
ATIF
1
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri ile Eğitim Teknolojisi Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Zehra Önür,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.535491
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3181
14
ATIF
0
FAVORİ
3181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları ile Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Rezzan Zeliha Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466392
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1571
7
ATIF
0
FAVORİ
1571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımına İlişkin Uygulama ve Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ömer Bekler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.426467
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12968
9
ATIF
1
FAVORİ
12968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Öğrenmeye İlişkin Öz-düzenleme Stratejileri, Motivasyonel İnançları ve Tutumları
Yazarlar: Fırat Kanat,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.435105
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1530
7
ATIF
0
FAVORİ
1530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Bakış Açısıyla Eğitim Fakültelerindeki Değişim: Öğrenci Profili, Taban Puan Uygulaması ve Öğrenci Seçimi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Mehmet Fatih Kayan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2206
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1140
2
ATIF
0
FAVORİ
1140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin İngilizce Dersine Katılım Durumlarının İngilizce Dersine Yönelik Tutum ve İngilizce Konuşma Kaygısına Göre Yordanması
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Fırat Kanat
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2191
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2050
6
ATIF
0
FAVORİ
2050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1829
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2178
19
ATIF
0
FAVORİ
2178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Melek Demirel
,
İshak Kozikoğlu
, İmgehan Özkan Elgün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.296138
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
2
ATIF
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3099
8
ATIF
1
FAVORİ
3099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat