Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Engin Erbenzer
Doktora
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI VAN
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-3569-9582
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Felsefesi
Eğitim Sosyolojisi
Kurum
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI VAN
Popüler Yayınları
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
6
ATIF
2
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Engin Erbenzer
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1173257
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
0
ATIF
1
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Engin Erbenzer
,
Mecit Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1173257
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
1
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
Engin Erbenzer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1173260
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
2
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
6
ATIF
2
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat