İshak KOZİKOĞLU Doç. Dr. Van Yüzüncü Yıl University
Yayın 20 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 17
20 Yayın
9 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Kurum

Van Yüzüncü Yıl University

Popüler Yayınları

2

ATIF

1

FAVORİ

1222

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1055

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

221

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

1

FAVORİ

221

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

531

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

923

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğrenmeyi zorlaştıran faktörlere ilişkin öğrenci görüşleri
Yazarlar: Merve TUNÇ, İshak KOZİKOĞLU
DOI: 10.30900/kafkasegt.986233
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 538

0

ATIF

0

FAVORİ

538

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

635

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1055

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1450

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

730

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1869

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1222

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1850

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Mesleğe Adanmışlıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar: İshak KOZİKOĞLU , Nurullah ÖZCANLI
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2415

0

ATIF

0

FAVORİ

2415

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Değerlere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.517186
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 851

0

ATIF

0

FAVORİ

851

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1566

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri
Yazarlar: Zehra ÖNÜR, İshak KOZİKOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.528501
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2117

8

ATIF

0

FAVORİ

2117

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Sosyal Yetkinlik Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur UYGUN, İshak KOZİKOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.526276
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2063

1

ATIF

0

FAVORİ

2063

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Oyun Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur UYGUN, İshak KOZİKOĞLU
DOI: 10.18039/ajesi.582075
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4032

0

ATIF

0

FAVORİ

4032

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

954

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5640

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1975

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.