Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İshak Kozikoğlu
Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl University
Yayın
33
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
82
33
Yayın
15
Hakemlik
82
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
Van Yüzüncü Yıl University
Popüler Yayınları
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
6
ATIF
2
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) İlişkin Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yusuf Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.679050
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2132
4
ATIF
1
FAVORİ
2132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OTANTİK ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİKLERI ARASINDAKI İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.994702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
ATIF
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1175870
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
ATIF
1
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Algıladıkları Anne Baba Tutumları İle Öz-Şefkat Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Aylin Sukutlar Doğru
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
24
0
FAVORİ
24
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygısı, İngilizce Konuşma Öz-Yeterlikleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1437725
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
40
0
FAVORİ
40
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yonca Arkalı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
39
0
FAVORİ
39
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Öz-Yeterlik Algıları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1195547
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
123
0
FAVORİ
123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN YETERLİK ALGILARI VE UYGULAMALARI
Yazarlar:
Goncagül Duman
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.1514508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
141
0
FAVORİ
141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Görev Yapan İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretiminde Yaşadıkları Zorluklar
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1263440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
0
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Değerler Eğitimini Zorlaştıran Faktörler Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Tosun
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1310462
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
439
0
FAVORİ
439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Uygulamalarının Otantik Öğrenme Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Süheyla Yıldırımoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1175870
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
1
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞ, DENEYİM VE UYGULAMALARI
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1266444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygısı: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: 10.58667/sedder.1274744
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Pedagoji ve Eğitim Programlarına Yansımaları
Yazarlar:
Mehmet Fatih Kayan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.55089/yyuvasad.1261503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
0
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OTANTİK ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİKLERI ARASINDAKI İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.994702
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimi Farklılaştırmayı Güçleştiren Faktörlere İlişkin Öğretmen Algı Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ömer Bekler
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.993787
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
978
0
FAVORİ
978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE ÖĞRENMEYİ ZORLAŞTIRAN FAKTÖRLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Merve Tunç
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.990267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2240
0
FAVORİ
2240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğrenmeyi zorlaştıran faktörlere ilişkin öğrenci görüşleri
Yazarlar: Merve Tunç,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.986233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1409
0
FAVORİ
1409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' attitudes and the challenges they experience concerning individualized education program (IEP): A mixed method study
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ezgi Nur Albayrak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.6.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009
0
FAVORİ
2009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Süheyla Yıldırımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.827397
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2853
0
FAVORİ
2853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
2
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Hamza Gönülal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.633727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
0
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Nurullah Özcanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2662
0
FAVORİ
2662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) İlişkin Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yusuf Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.679050
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2132
1
FAVORİ
2132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlamada Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Kızıltaş
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.753248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2911
0
FAVORİ
2911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Mesleğe Adanmışlıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Nurullah Özcanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4203
0
FAVORİ
4203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Değerlere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ömer Bekler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.517186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
0
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships between Preschoolers’ Play Behaviors, Social Competence Behaviors and Their Parents’ Parental Attitudes
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.605900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1740
0
FAVORİ
1740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri
Yazarlar: Zehra Önür,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.528501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3193
0
FAVORİ
3193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Sosyal Yetkinlik Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.526276
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2759
0
FAVORİ
2759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Oyun Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.582075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5619
0
FAVORİ
5619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Hakları ve Çocuk Katılım Hakkına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.445110
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlükler: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9134
0
FAVORİ
9134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmenlerin, Danışman Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Aday Öğretmen Yetiştirme Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
, Hayriye Soyalp
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2918
0
FAVORİ
2918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL PEDAGOJİYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2365
0
FAVORİ
2365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Educational Academic Research
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Participatory Educational Research
Siirt Eğitim Dergisi
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞ, DENEYİM VE UYGULAMALARI
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1266444
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
1
ATIF
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygısı: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: 10.58667/sedder.1274744
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
1
ATIF
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Pedagoji ve Eğitim Programlarına Yansımaları
Yazarlar:
Mehmet Fatih Kayan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.55089/yyuvasad.1261503
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
1
ATIF
0
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OTANTİK ÖĞRENMEYE İLİŞKİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİKLERI ARASINDAKI İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Gizem Dilek
,
Yonca Arkalı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.994702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
ATIF
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimi Farklılaştırmayı Güçleştiren Faktörlere İlişkin Öğretmen Algı Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ömer Bekler
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.993787
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
978
1
ATIF
0
FAVORİ
978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' attitudes and the challenges they experience concerning individualized education program (IEP): A mixed method study
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ezgi Nur Albayrak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.6.9.1
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009
3
ATIF
0
FAVORİ
2009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Süheyla Yıldırımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.827397
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2853
9
ATIF
0
FAVORİ
2853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN TERS YÜZ ÖĞRENME ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİ DESTEKLEME DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Engin Erbenzer
, Gülşah Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.796531
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
6
ATIF
2
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Hamza Gönülal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.633727
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
2
ATIF
0
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) İlişkin Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Yusuf Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.679050
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2132
4
ATIF
1
FAVORİ
2132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlamada Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Kızıltaş
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.753248
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2911
6
ATIF
0
FAVORİ
2911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Değerlere İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Ömer Bekler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.517186
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1346
3
ATIF
0
FAVORİ
1346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships between Preschoolers’ Play Behaviors, Social Competence Behaviors and Their Parents’ Parental Attitudes
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.605900
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1740
1
ATIF
0
FAVORİ
1740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri
Yazarlar: Zehra Önür,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.528501
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3193
18
ATIF
0
FAVORİ
3193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Sosyal Yetkinlik Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.526276
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2759
8
ATIF
0
FAVORİ
2759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Oyun Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nur Uygun,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.582075
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5619
7
ATIF
0
FAVORİ
5619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Hakları ve Çocuk Katılım Hakkına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.445110
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
4
ATIF
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL PEDAGOJİYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mecit Aslan
,
İshak Kozikoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128591
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2365
6
ATIF
0
FAVORİ
2365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat