Buad Khales Professor in Curriculum & Early childhood, Educational Sciences, Director of Child Institute. AlQuds University. Email: bkhales@staff.alquds.edu
Buad an educational counselor, she work as consultant in developing strategic plan with Ministry of education- Palestine, consultant in professional standards for early childhood teacher education, with ministry of education – Palestine and consultant in Alrrowad company Saudi Arabia in early childhood program (training and training kit).
Buad Publisher 40 papers focused on child- centered teaching, Reflective teaching, Portfolio, inquiry, and new teaching methods in early childhood education , she Published Chapter in Book . also, she leads the team to Study on the Quality and Access of Early Childhood Education – with a focus on Preschools institutions – in the Occupied Palestinian Territories, Submitted to Save the children, Buad Supervised master thesis in early childhood. She offered educational counseling for different organizations (Aleman childhood center, Alrowad company, Ministry of Education, Bawaker society)
Van YYU Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalında öğretim üyesi
Mehmet Şen 1987 yılında Ankara’da doğdu. 2011 yılında ODTÜ Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü’nden mezun oldu. Aynı yıl ODTÜ Matematik ve Fen Eğitimi Bölümünde yüksek lisansa başladı. 2012 yılında ODTÜ İlköğretim Bölümünde araştırma görevlisi oldu ve 2014 yılında deneyimli fen bilgisi öğretmenlerinin hücre bölünmesi konusunda pedagojik alan bilgilerini incelediği yüksek lisans tezini tamamladı. 2014 yılında İlköğretim Bölümü’nde başladığı doktora eğitimini 2021 yılında tamamladı. Doktora tezi sürecinde ortaokul öğrencilerinin fen derslerinde argümantasyon sürecine katılımlarını, kullandıkları argümantasyon şemalarını ve argümantasyon eğitiminin bilimsel okuryazarlık düzeyine etkisini gerçek sınıf ortamında araştırdı. Araştırma görevlisi olduğu süre zarfında fen eğitiminde öğretim yöntemleri, laboratuvar uygulamaları, okul uygulamaları, istatistik, ölçme ve değerlendirme, araştırma yöntemleri dersleri başta olmak üzere birçok derste görev aldı.
Araştırma Alanları:
İçerik alan bilgisi ile pedagojik alan bilgisinin ilişkisi,
Bağlam bilgisi ile pedagojik alan bilgisinin ilişkisi,
Bilimsel bilginin doğası ve argümantasyon,
Argümantasyonun fen okuryazarlığına etkisi,
Temel ve türetilmiş fen okuryazarlığı
Eğitim Derecesi:
PhD, Orta Doğu Teknik Üniversitesi (İlköğretim)
MSc, Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi)
BSc, Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Fen Eğitimi)
Dr. Mustafa Gök, şu anda Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü'nde Doktor Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. 2018 yılında Anadolu Üniversitesi'nde Matematik Eğitimi alanında bütünleşik doktora programını tamamlamış ve tezinde, matematik öğretim programlarının didaktik ve ekolojik yönlerine odaklanarak öğretmenlerin fonksiyon kavramına ilişkin prakseolojilerini incelemiştir.
Araştırma alanları arasında matematiksel modelleme, matematik eğitiminde dijital oyun tabanlı öğrenme ve öğretmenlerin pedagojik alan bilgisi geliştirme süreçleri yer almaktadır. Diskalkuli, matematiksel modelleme ve STEM eğitimi üzerine yürütülen birçok yüksek lisans tezine danışmanlık yaparak bu alanlarda önemli katkılarda bulunmuştur.
Ulusal ve uluslararası dergilerde geniş bir yelpazede makaleler yayımlayan Dr. Gök, matematiksel kavramların anlaşılmasını geliştirmek amacıyla mobil oyunların kullanımını içeren yenilikçi öğretim yöntemlerine odaklanmaktadır. Son dönem araştırma projeleri arasında oyun tabanlı öğrenmenin öğrencilerin uzamsal yetenekleri ve problem çözme becerileri üzerindeki etkisini incelemek yer almaktadır.
Doç. Dr. Sinan KESKİN, 2010 yılında Gazi Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Bilgisayar Sistemleri Bölümü'nden mezun olmuştur. Lisansüstü eğitimini Öğretim Teknolojileri alanında Hacettepe Üniversitesi'nde tamamlayarak 2019 yılında doktor unvanını almış ve 2023 yılında ilgili alanda doçentlik unvanına hak kazanmıştır. Hacettepe Üniversitesi ve Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi'nde görev yapan Keskin, 2022 yılından itibaren Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Ölçme ve Değerleme Dairesi Başkanlığı’nda görev yapmaktadır. Bu süre zarfında İş Analizi Projesi ve Ulusal Staj Programı kapsamındaki ölçme ve değerlendirme süreçlerinde aktif rol almıştır.
Akademik ilgi alanları arasında uzaktan eğitim, e-değerlendirme, geribildirim tasarımı, öğretimsel tartışmalar, ölçme aracı tasarımı, öğrenme analitikleri ve veri madenciliği bulunmaktadır.
http://nadidem.net/nasip/index.htm