Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Metin Şardağ
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
1
Hakemlik
6
TR Dizin Atıf
17
1
Yayın
6
Hakemlik
17
TR Dizin Atıf
0000-0003-2162-8289
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Understanding and Assessing STEM Teachers’ Use of IBL to Address Achievement-Related Diversity: A Case Study from Turkey
Yazarlar:
Gökhan Kaya
,
Metin Şardağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.962465
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
0
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Education in Science Environment and Health
Editörlük
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Son Okuyucu , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat