Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Kaya
Doç. Dr.
KASTAMONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
7
Hakemlik
8
TR Dizin Atıf
50
7
Yayın
8
Hakemlik
50
TR Dizin Atıf
0000-0003-4044-9243
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KASTAMONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nalan Zengin
,
Gökhan Kaya
,
Murat Pektaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3253
0
ATIF
1
FAVORİ
3253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Başarıyla İlgili Çeşitlilikte Sınıf İçi Etkileşim Yönetimi: Bir Konuşma Çözümleme İncelemesi
Yazarlar:
Metin Şardağ
,
Gökhan Kaya
,
Gültekin Çakmakcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1478939
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
43
0
FAVORİ
43
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ailelerin Çocukları Bilime Yönlendirmeleri ve Çocukların Bilim Algısı
Yazarlar:
Emine Bal
,
Gökhan Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1392541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
142
0
FAVORİ
142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining the Levels of How Families Shape Children's Engagement with Science: A Scale Development Study
Yazarlar:
Emine Bal
,
Gökhan Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.950033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Understanding and Assessing STEM Teachers’ Use of IBL to Address Achievement-Related Diversity: A Case Study from Turkey
Yazarlar:
Gökhan Kaya
,
Metin Şardağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.962465
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conversation Analytic Examination of Inquiry-Based Science Classrooms
Yazarlar:
Gökhan Kaya
,
Gültekin Çakmakcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.940307
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nalan Zengin
,
Gökhan Kaya
,
Murat Pektaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3253
1
FAVORİ
3253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Forest School Concept by Forest School Teachers’ Viewpoints
Yazarlar:
Emine Bal
,
Gökhan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2325
0
FAVORİ
2325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Kastamonu Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Kastamonu Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat