Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ramazan Sak
Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl University
Yayın
21
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
261
TR Dizin Atıf
28
21
Yayın
22
Hakemlik
261
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
0000-0002-7504-9429
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
Van Yüzüncü Yıl University
Popüler Yayınları
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Çağla Öneren Şendil
,
Eşref Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.843306
ATIF
185
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71646
185
ATIF
2
FAVORİ
71646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MERHAMET DOYUMU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.910301
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
4
ATIF
2
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Bakış Açısıyla Erkek ve Kadın Okul Öncesi Öğretmenleri
Yazarlar:
Ramazan Sak
, Güven Kızılkaya, Yakup Yılmaz, Muhammet Dereli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2654
0
ATIF
1
FAVORİ
2654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem: Anne Baba Tutumları
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Şahin Sak
, Sibel Atlı, Betül Şahin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.33313
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19779
24
ATIF
1
FAVORİ
19779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merhamet ve Merhamet Odaklı Terapi
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.525744
ATIF
26
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6348
26
ATIF
1
FAVORİ
6348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen, Hemşire ve Polislerin Merhamet Düzeylerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1053568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1019
0
FAVORİ
1019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MERHAMET DÜZEYLERİ İLE YAŞAM DOYUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/beykozad.843335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
0
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YETİŞKİN MERHAMET ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1037168
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1202
0
FAVORİ
1202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretmenlik Eğitim Modeline İlişkin Görüşleri ile İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
,
Servet Kardeş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.962010
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
403
1
FAVORİ
403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merhamet Korkusu Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.930883
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
0
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MERHAMET DOYUMU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.910301
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
2
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MERHAMET DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
,
Fuat Tanhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.737212
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
0
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Çağla Öneren Şendil
,
Eşref Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.843306
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71646
2
FAVORİ
71646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Anadil Değişkeni Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emin Yorgun
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3360
0
FAVORİ
3360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merhamet ve Merhamet Odaklı Terapi
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.525744
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6348
1
FAVORİ
6348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin-sak
,
Ramazan Sak
,
Nuran Tuncer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.454844
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
0
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Psikolojik Danışmanlarının Velilere İlişkin Algıları: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3131
0
FAVORİ
3131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne-Babaların Perspektifinden Alan Gezisi Etkinlikleri
Yazarlar:
Emine Kızıltaş
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2895
0
FAVORİ
2895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Etkinliklere Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar: Fatma Koç,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Olarak Okul Öncesi Öğretmenleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
, Osman Ayyürek,
Necdet Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.308590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5985
0
FAVORİ
5985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELİŞİME UYGUN UYGULAMALAR İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3532
0
FAVORİ
3532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında ve İlkokul Kademesinde Görev Yapan Rehber Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişliklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ramazan Sak
, İkbal Tuba Şahin Sak,
Eşref Nas
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
0
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Alan Gezisi Etkinlikleri
Yazarlar: Emine Kızıltaş,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31975
0
FAVORİ
31975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem: Anne Baba Tutumları
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Şahin Sak
, Sibel Atlı, Betül Şahin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.33313
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19779
1
FAVORİ
19779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Bakış Açısıyla Erkek ve Kadın Okul Öncesi Öğretmenleri
Yazarlar:
Ramazan Sak
, Güven Kızılkaya, Yakup Yılmaz, Muhammet Dereli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2654
1
FAVORİ
2654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Programındaki Etkinliklere Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
Yazarlar: Fatma Koç,
Ramazan Sak
,
Murat Kayri
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.50571
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
922
0
FAVORİ
922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Beykoz Akademi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying
OPUS International Journal of Society Researches
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
YETİŞKİN MERHAMET ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1037168
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1202
2
ATIF
0
FAVORİ
1202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merhamet Korkusu Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.930883
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
2
ATIF
0
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MERHAMET DOYUMU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.910301
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
4
ATIF
2
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MERHAMET DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
,
Fuat Tanhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.737212
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
3
ATIF
0
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Çağla Öneren Şendil
,
Eşref Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.843306
ATIF
185
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71646
185
ATIF
2
FAVORİ
71646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merhamet ve Merhamet Odaklı Terapi
Yazarlar:
Eşref Nas
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.525744
ATIF
26
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6348
26
ATIF
1
FAVORİ
6348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin-sak
,
Ramazan Sak
,
Nuran Tuncer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.454844
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
1
ATIF
0
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Etkinliklere Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar: Fatma Koç,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323381
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
7
ATIF
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Olarak Okul Öncesi Öğretmenleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
, Osman Ayyürek,
Necdet Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.308590
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5985
4
ATIF
0
FAVORİ
5985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELİŞİME UYGUN UYGULAMALAR İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3532
2
ATIF
0
FAVORİ
3532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem: Anne Baba Tutumları
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Şahin Sak
, Sibel Atlı, Betül Şahin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.33313
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19779
24
ATIF
1
FAVORİ
19779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Programındaki Etkinliklere Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
Yazarlar: Fatma Koç,
Ramazan Sak
,
Murat Kayri
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.50571
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
922
1
ATIF
0
FAVORİ
922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat