Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nuray Senemoğlu
Prof. Dr.
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION, DEPARTMENT OF EDUCATIONAL SCIENCES
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
12
7
Yayın
1
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0001-9657-0339
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Yetişkin Eğitimi
Okul Öncesi Eğitim
Eğitim Psikolojisi
Kurum
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION, DEPARTMENT OF EDUCATIONAL SCIENCES
Popüler Yayınları
Yabancı Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler Üzerine Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.734985
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2602
2
ATIF
1
FAVORİ
2602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yükseköğretimin Topluma Hizmet ve Bilimsel Araştırma Niteliğinin Değerlendirilmesi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alev Orhan
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1161070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
724
0
FAVORİ
724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Öğretim Hizmetinin Niteliğini Değerlendirmesi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Alev Orhan
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1161728
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
0
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Öğrencilere Göre Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Etkenler
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.742803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4093
0
FAVORİ
4093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler Üzerine Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.734985
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2602
1
FAVORİ
2602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlükler: Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
İshak Kozikoğlu
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9127
0
FAVORİ
9127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE ALMANYA’DA SOKAK ÇOCUKLARINA UYGULANAN EĞİTİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Meriç Tuncel
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-364933
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3367
0
FAVORİ
3367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vak’aya Dayalı Öğretim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Suzan Kaptı
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.12616
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Hakemlik
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Türkiye’de Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Öğrencilere Göre Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Etkenler
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.742803
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4093
4
ATIF
0
FAVORİ
4093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler Üzerine Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.734985
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2602
2
ATIF
1
FAVORİ
2602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vak’aya Dayalı Öğretim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Suzan Kaptı
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.12616
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
1
ATIF
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat