Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Artun
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
18
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
30
18
Yayın
10
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
3E, 5E ve FeTeMM ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamının Sürdürülebilir Kalkınma Konusuna Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Erkol
,
Hüseyin Artun
,
Atilla Temur
,
Murat Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1002914
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
2
ATIF
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Fen Öğretimine Entegrasyonu Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1623
0
ATIF
2
FAVORİ
1623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Bulanık Mantık Uygulamaları Neden Kullanılmalıdır?
Yazarlar:
Münevver Sanca
,
Hüseyin Artun
,
Murat Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1052946
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
2
ATIF
2
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Modeline Uygun Öğretim Materyallerinin Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modellerine Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Artun
,
Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1864
0
ATIF
1
FAVORİ
1864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“CANLILAR VE ENERJİ İLİŞKİLERİ” ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE ANİMASYON TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Atilla Temur
, Nurullah Erdemir,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30913/alinterisosbil.333522
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3280
2
ATIF
1
FAVORİ
3280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bulut Teknolojisinin Fen Eğitiminde Kullanımı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Betül Urhan
,
Hüseyin Artun
,
Ebrar Akbulut
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/vizetek.27579522.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
56
1
FAVORİ
56
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmenin Öğretim Ortamlarında Kullanımına Yönelik Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Salih Kubilay Karatay
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1471994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
246
0
FAVORİ
246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Bulanık Mantık Uygulamaları Neden Kullanılmalıdır?
Yazarlar:
Münevver Sanca
,
Hüseyin Artun
,
Murat Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1052946
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
2
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3E, 5E ve FeTeMM ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamının Sürdürülebilir Kalkınma Konusuna Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Erkol
,
Hüseyin Artun
,
Atilla Temur
,
Murat Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1002914
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Kullanılan Hologram Uygulamalarına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Nurten Gök
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.896821
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2263
0
FAVORİ
2263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Fen Öğretimine Entegrasyonu Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Arslanhan
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1623
2
FAVORİ
1623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Kazanımlarının ve Sorunlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Nurgül Doğdu
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.909184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Biyoçeşitlilik Konusunda Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
, Fevzi Kahraman,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
0
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİYOÇEŞİTLİLİK KONUSUNU ANLAMALARI ÜZERİNE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Hüseyin Artun
, Emine Gülseven,
Atilla Temur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-486576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3005
0
FAVORİ
3005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçeleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Hüseyin Artun
, Aslı Nur Deniz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
0
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adayları ile Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamaları Dersinde Yapılandırmacı Mikro-Öğretim Uygulamaları: Karma Bir Çalışma
Yazarlar:
Alper Durukan
,
Hüseyin Artun
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.395188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2290
0
FAVORİ
2290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INFLUENCE OF ENVIRONMENTAL EDUCATION MODULAR CURRICULUM ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND CONCEPTUAL UNDERSTANDING
Yazarlar:
Hüseyin Artun
, Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1413
0
FAVORİ
1413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“CANLILAR VE ENERJİ İLİŞKİLERİ” ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE ANİMASYON TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Atilla Temur
, Nurullah Erdemir,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30913/alinterisosbil.333522
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3280
1
FAVORİ
3280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Çevre Eğitimi Kavramları Farkındalık Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: YAĞMUR Ötün,
Hüseyin Artun
,
Atilla Temur
,
İsrafil Tozlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2000
0
FAVORİ
2000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derslerde Teknolojinin Kullanılmasına Yönelik Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Necat Dağtekin,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.99899
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2466
0
FAVORİ
2466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar: Yağmur Ötün,
Hüseyin Artun
,
Atilla Temur
,
İsrafil Tozlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2401
0
FAVORİ
2401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Modeline Uygun Öğretim Materyallerinin Öğretmen Adaylarının Zihinsel Modellerine Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Artun
,
Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1864
1
FAVORİ
1864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÖRDÜNCÜ SINIF FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ DESTEKLİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA WEB-SİTESİ ÜZERİNDEN YAPTIKLARI DİYALOGLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
MUAMMER Çalık
,
Hüseyin Artun
, Zeynel Küçük
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
439
0
FAVORİ
439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Journal of Computer and Education Research
Sakarya University Journal of Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Harran Maarif Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Fen Eğitiminde Bulanık Mantık Uygulamaları Neden Kullanılmalıdır?
Yazarlar:
Münevver Sanca
,
Hüseyin Artun
,
Murat Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1052946
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
2
ATIF
2
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3E, 5E ve FeTeMM ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamının Sürdürülebilir Kalkınma Konusuna Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Erkol
,
Hüseyin Artun
,
Atilla Temur
,
Murat Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1002914
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
2
ATIF
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Kazanımlarının ve Sorunlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Nurgül Doğdu
,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.909184
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
19
ATIF
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİYOÇEŞİTLİLİK KONUSUNU ANLAMALARI ÜZERİNE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ETKİSİ
Yazarlar:
Hüseyin Artun
, Emine Gülseven,
Atilla Temur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-486576
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3005
3
ATIF
0
FAVORİ
3005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“CANLILAR VE ENERJİ İLİŞKİLERİ” ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE ANİMASYON TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Atilla Temur
, Nurullah Erdemir,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30913/alinterisosbil.333522
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3280
2
ATIF
1
FAVORİ
3280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derslerde Teknolojinin Kullanılmasına Yönelik Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Necat Dağtekin,
Hüseyin Artun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.99899
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2466
2
ATIF
0
FAVORİ
2466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat