Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ekrem Cengiz
Doç. Dr.
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
185
11
Yayın
19
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
185
TR Dizin Atıf
0000-0002-7620-9543
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
Education in Disaster Situations: The Impact of The Kahramanmaraş Earthquake on Teachers' Experiences
Yazarlar:
Faruk Arıcı
,
Hasan Bozkaya
,
Ekrem Cengiz
,
Memet Kuzey
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1375691
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
3
ATIF
1
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görme Yetersizliği Olan Öğrenciler ile İlgili Tezlerdeki Genel Eğilimler
Yazarlar:
İkramettin Daşdemir
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1384087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğrudan Öğretim Yöntemi Kullanılarak 6. Sınıf Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Güneş ve Ay Tutulmalarının Öğretimi
Yazarlar:
Ekrem Cengiz
,
Esma Ay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1469167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Education in Disaster Situations: The Impact of The Kahramanmaraş Earthquake on Teachers' Experiences
Yazarlar:
Faruk Arıcı
,
Hasan Bozkaya
,
Ekrem Cengiz
,
Memet Kuzey
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1375691
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
1
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Eleştirel Düşünme Konulu Makalelerin İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Haritalama Analizi
Yazarlar:
Faruk Arıcı
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1362232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Aracılığıyla İşlenen Fen Bilimleri Dersine Yönelik Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri / Opinions of Fifth Grade Students on Science Lessons Taught Through Distance Education
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Ümmühan Ertuş Tunç
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1212400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKİYE’DE SALGIN SÜRECİNDE YAPILAN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
İkramettin Daşdemir
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787563
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1081
0
FAVORİ
1081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de FATİH Projesi Kapsamında Yapılan Nitel Çalışmalara Ait Bir Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.565421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
990
0
FAVORİ
990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin 2018 Yılında Güncellenen Fen bilimleri (5,6,7 ve 8) Dersi Öğretim Programlarına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar:
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4938
0
FAVORİ
4938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Uygulanan Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Yapılan Çalışmaların Analizi
Yazarlar:
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.554549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi Eğilim Araştırması
Yazarlar:
İkramettin Daşdemir
,
Ekrem Cengiz
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4203
0
FAVORİ
4203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İlk Kez Uygulanan Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
0
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Yayınlar
Education in Disaster Situations: The Impact of The Kahramanmaraş Earthquake on Teachers' Experiences
Yazarlar:
Faruk Arıcı
,
Hasan Bozkaya
,
Ekrem Cengiz
,
Memet Kuzey
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1375691
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
3
ATIF
1
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Aracılığıyla İşlenen Fen Bilimleri Dersine Yönelik Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri / Opinions of Fifth Grade Students on Science Lessons Taught Through Distance Education
Yazarlar:
Hasan Bakırcı
,
Ümmühan Ertuş Tunç
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1212400
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
2
ATIF
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKİYE’DE SALGIN SÜRECİNDE YAPILAN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
İkramettin Daşdemir
,
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787563
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1081
6
ATIF
0
FAVORİ
1081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de FATİH Projesi Kapsamında Yapılan Nitel Çalışmalara Ait Bir Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.565421
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
990
2
ATIF
0
FAVORİ
990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Uygulanan Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Yapılan Çalışmaların Analizi
Yazarlar:
Ekrem Cengiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.554549
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
3
ATIF
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat