Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Faruk Arıcı Dr. Öğr. Üyesi BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 7 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 1
7 Yayın
9 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Artırılmış Gerçeklik Eğitim İlköğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Probleme Dayalı Öğrenme Artırılmış Gerçeklik

Kurum

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

1

2

384

6

1

1108

Okul Öncesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına Yönelik Bibliyometrik Haritalama Analizi*
Yayın Bilgisi: 2023 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1377768
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 485

0

1

485

Yayınlar

Examination of Research Conducted on the Use of Artificial Intelligence in Science Education
DOI: 10.19126/suje.1485114
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 241

0

241

0

276

1

1108

Okul Öncesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına Yönelik Bibliyometrik Haritalama Analizi*
Yayın Bilgisi: 2023 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1377768
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 485

1

485

0

331

2

384

ALTI ŞAPKALI DÜŞÜNME TEKNİĞİNİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Mehmet Yılmaz, Faruk Arıcı , Refik Dilber
Yayın Bilgisi: 2017 , Researcher
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 684

0

684

Yayınlar

6

1

1108

1

2

384

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.