avatar
Faruk Arıcı Dr. Öğr. Üyesi BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 7 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 1
7 Yayın
8 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Matematik Probleme Dayalı Öğrenme Artırılmış Gerçeklik

Kurum

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

1

2

360

5

1

1034

Okul Öncesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına Yönelik Bibliyometrik Haritalama Analizi*
Yayın Bilgisi: 2023 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1377768
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 446

0

1

446

Yayınlar

Examination of Research Conducted on the Use of Artificial Intelligence in Science Education
DOI: 10.19126/suje.1485114
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 167

0

167

0

232

1

1034

Okul Öncesinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına Yönelik Bibliyometrik Haritalama Analizi*
Yayın Bilgisi: 2023 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1377768
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 446

1

446

0

312

2

360

ALTI ŞAPKALI DÜŞÜNME TEKNİĞİNİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Mehmet Yılmaz, Faruk Arıcı , Refik Dilber
Yayın Bilgisi: 2017 , Researcher
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 652

0

652

Yayınlar

5

1

1034

1

2

360

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.