Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Aksoy
Prof. Dr.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
64
10
Yayın
6
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
64
TR Dizin Atıf
0000-0002-2822-9419
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Uzaktan Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.970496
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2661
9
ATIF
1
FAVORİ
2661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenler Öğretmenlik Meslek Kanunu Kariyer Basamakları Düzenlemesi Hakkında Ne Düşünüyor?
Yazarlar:
Gökhan Aksoy
,
Gökhan Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1198580
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.970496
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2661
1
FAVORİ
2661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSELERE GİRİŞ SİSTEMİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ: DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.743399
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
0
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of the Systems of Transition to Secondary Education in Turkey
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.610172
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞİŞMESİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN, SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ DERSİ MÜFREDATLARINI ETKİLEME BOYUTU
Yazarlar:
Gökhan Aksoy
,
Gökhan Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9211
0
FAVORİ
9211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.542568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2986
0
FAVORİ
2986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sistemi İle İlgili 2000 - 2018 Yılları Arasında Çalışılmış Lisansüstü Tez ve Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.545558
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1707
0
FAVORİ
1707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploration of Pre-Service Science Teachers’ Perceptions towards Secondary School Science Curriculum
Yazarlar:
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.543360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
0
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de FeTeMM (STEM) Eğitimi Eğilim Araştırması
Yazarlar:
İkramettin Daşdemir
,
Ekrem Cengiz
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4255
0
FAVORİ
4255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin ve Öğretmenlerinin TEOG Sistemi Görüşleri Işığında Ortaöğretime Geçiş Sisteminden Beklentileri
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2286
0
FAVORİ
2286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Education and Future
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmenler Öğretmenlik Meslek Kanunu Kariyer Basamakları Düzenlemesi Hakkında Ne Düşünüyor?
Yazarlar:
Gökhan Aksoy
,
Gökhan Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1198580
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
4
ATIF
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.970496
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2661
9
ATIF
1
FAVORİ
2661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSELERE GİRİŞ SİSTEMİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ: DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.743399
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
12
ATIF
0
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme; Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.542568
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2986
5
ATIF
0
FAVORİ
2986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sistemi İle İlgili 2000 - 2018 Yılları Arasında Çalışılmış Lisansüstü Tez ve Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Taşkın
,
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.545558
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1707
5
ATIF
0
FAVORİ
1707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploration of Pre-Service Science Teachers’ Perceptions towards Secondary School Science Curriculum
Yazarlar:
Gökhan Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.543360
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
1
ATIF
0
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat