Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dilek Karışan
Prof. Dr.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Yayın
21
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
68
21
Yayın
24
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
68
TR Dizin Atıf
0000-0002-1791-9633
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Popüler Yayınları
Mikroişlemci Destekli Fen-Teknoloji-Mühendislik Matematik (STEM) Uygulamalarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Bu Alanlara Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Dilek Karışan
, Yılmaz Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4710
0
ATIF
1
FAVORİ
4710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital çağda sosyobilimsel konuların öğretimi: Ortaya çıkan eğilimler ve keşfedilmemiş sınırlar
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Dana Zeıdler
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1384524
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
577
0
ATIF
1
FAVORİ
577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dijital çağda sosyobilimsel konuların öğretimi: Ortaya çıkan eğilimler ve keşfedilmemiş sınırlar
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Dana Zeıdler
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1384524
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
577
1
FAVORİ
577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algılarının Metafor ve Öğrenci Çizimleri Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.763096
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1596
0
FAVORİ
1596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşlerinin Incelenmesi
Yazarlar:
Türkan Nur Metin
,
Dilek Karışan
,
Nilgün Yenice
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.777774
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULAR HAKKINDAKİ TUTUM, GÖRÜŞ VE BU KONULARIN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ANLAYIŞLARI
Yazarlar:
Serkan Aydın
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.797302
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİK OKURYAZARLIK KONULARINA VE BİYOTEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.598443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genetik ve Biyoteknolojiye Yönelik Bilgi ve Tutumlar: Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4563
0
FAVORİ
4563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1645
0
FAVORİ
1645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Organ Bağışı ve Nakli Konusundaki Bilgi Düzeyleri ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.417962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin Anabilim Dalına ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.439199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
0
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Karışan
, Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genetik Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Esma Uysal, Ümran Betül Cebesoy,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2090
0
FAVORİ
2090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının sosyo-bilimsel konular temelli fen laboratuvarı dersindeki yansıtıcı muhakeme becerileri
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Özgül Yılmaz-tüzün
, Dana Zeidler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.7299116
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1799
0
FAVORİ
1799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Uygulamalari Dersinin Sosyobilimsel Konular Bağlamında Öğretilmesinin Öğrencilerin Bilim-Toplum Sorunlarına Duyarlılıklarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Karışan
, Fikret Türksever
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Seda Gökbayrak
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10705
0
FAVORİ
10705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Yönelik Bilgilerinin, Tutumlarının ve Bu Kaynakların Öğretimi Konusundaki Öz-yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Ümran Betül Cebesoy,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
0
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci merkezli mikroöğretim deneyimlerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının öz-yeterlik inançlarına etkisi
Yazarlar:
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.341776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1477
0
FAVORİ
1477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dünya Vatandaşlığı İçin Karakter ve Değerler Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Özgül Yılmaz Tüzün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mikroişlemci Destekli Fen-Teknoloji-Mühendislik Matematik (STEM) Uygulamalarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Bu Alanlara Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Dilek Karışan
, Yılmaz Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4710
1
FAVORİ
4710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVARINA YÖNELİK ALGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burcu Şenler
,
Dilek Karışan
, Kader Bilican
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1910
0
FAVORİ
1910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Sorgulama Hakkında Görüş Anketi: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Kader Bilican
,
Burcu Şenler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.307053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3102
0
FAVORİ
3102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Temelli Etkinlikler Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seda Gökbayrak
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3888
0
FAVORİ
3888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Turkish Journal of Education
Alan Editörü
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Teknik Editör , Editör , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimlerde Mükemmellik Arayışı Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algılarının Metafor ve Öğrenci Çizimleri Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.763096
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1596
2
ATIF
0
FAVORİ
1596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşlerinin Incelenmesi
Yazarlar:
Türkan Nur Metin
,
Dilek Karışan
,
Nilgün Yenice
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.777774
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
3
ATIF
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULAR HAKKINDAKİ TUTUM, GÖRÜŞ VE BU KONULARIN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ANLAYIŞLARI
Yazarlar:
Serkan Aydın
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.797302
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
2
ATIF
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİK OKURYAZARLIK KONULARINA VE BİYOTEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.598443
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
2
ATIF
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Organ Bağışı ve Nakli Konusundaki Bilgi Düzeyleri ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Soğukpınar
,
Dilek Karışan
,
Hilal Aktamış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.417962
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
3
ATIF
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin Anabilim Dalına ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Hasan Bakırcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.439199
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
5
ATIF
0
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının sosyo-bilimsel konular temelli fen laboratuvarı dersindeki yansıtıcı muhakeme becerileri
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Özgül Yılmaz-tüzün
, Dana Zeidler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.7299116
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1799
8
ATIF
0
FAVORİ
1799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci merkezli mikroöğretim deneyimlerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının öz-yeterlik inançlarına etkisi
Yazarlar:
Dilek Karışan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.341776
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1477
3
ATIF
0
FAVORİ
1477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVARINA YÖNELİK ALGI VE TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burcu Şenler
,
Dilek Karışan
, Kader Bilican
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1910
1
ATIF
0
FAVORİ
1910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Sorgulama Hakkında Görüş Anketi: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dilek Karışan
,
Kader Bilican
,
Burcu Şenler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.307053
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3102
16
ATIF
0
FAVORİ
3102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat