Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gürhan Bebek
Doç. Dr.
Trabzon Üniversitesi
Yayın
16
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
17
16
Yayın
11
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0003-4862-5782
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Yetenekli Eğitimi
Ölçek Geliştirme
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Bilim, Teknoloji ve Mühendislik Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
Kurum
Trabzon Üniversitesi
Popüler Yayınları
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Etiğine İlişkin Algıları: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Alpaslan Şahinoğlu
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18171
0
ATIF
3
FAVORİ
18171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürhan Bebek
,
Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2262
0
ATIF
2
FAVORİ
2262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ PROGRAMI’NDAKİ MODELLEME KAZANIMLARININ ÖNEMİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gürhan Bebek
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3903
0
ATIF
2
FAVORİ
3903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.922632
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
10
ATIF
1
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Eğitiminde Eğitici Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1517150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Bilim, Bilim İnsanı ve Bilimsel Gelişim Algılarına İlişkin Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Serkan Sevım
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1255375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Yıldız, kuyruklu yıldız ve takımyıldızı” kavramlarına ilişkin öğrencilerin zihinsel modellerinin belirlenmesi ve eğitim düzeylerine göre karşılaştırılması
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
,
Cansu Uçmak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1222937
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
0
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of the Theoretical and Practical Knowledge of the Pre-Service Science Teachers in Turkey: The Context of Simple Electrical Circuits
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.48.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Küçük
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1122482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Experiences of Pre-Service Science Teachers in “Teaching Practice” During the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1229871
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Küçük
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.751509
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
0
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.922632
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
1
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Aktif Öğrenmeye Yönelik Algıları İle Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Araştırılması
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Alper Şimşek
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Üstün Zekâlılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik İncelenmesine Yönelik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5327
0
FAVORİ
5327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Etiğine İlişkin Algıları: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Alpaslan Şahinoğlu
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18171
3
FAVORİ
18171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4425
0
FAVORİ
4425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürhan Bebek
,
Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2262
2
FAVORİ
2262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Dilek Özbek
,
Suat Yamak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2544
0
FAVORİ
2544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ PROGRAMI’NDAKİ MODELLEME KAZANIMLARININ ÖNEMİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gürhan Bebek
,
Hakan Şevki Ayvacı
,
Ayşe Durmuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3903
2
FAVORİ
3903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Yazılımlarının Önemi ve Uygulanabilirliğine İlişkin Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Ayvacı
,
Mustafa Ürey
,
Gürhan Bebek
,
Sinan Bülbül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2263
0
FAVORİ
2263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Bartın University Journal of Faculty of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Bartın University Journal of Faculty of Education
Hakemlik
e-Kafkas Journal of Educational Research
Ege Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of Turkish Education Sciences
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Journal of International Scientific Researches
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencilerin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Küçük
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1122482
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
1
ATIF
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Experiences of Pre-Service Science Teachers in “Teaching Practice” During the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
,
Selenay Yamaçlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1229871
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
2
ATIF
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Mehmet Küçük
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.751509
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
2
ATIF
0
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Sorunları Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Sinan Bülbül
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.922632
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
10
ATIF
1
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Öğretimi Sürecinde Yaşanan Sorunların Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hakan Şevki Ayvacı
,
Gürhan Bebek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375680
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4425
15
ATIF
0
FAVORİ
4425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI