Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cem Aslan
Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi
Yayın
24
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
35
TR Dizin Atıf
37
24
Yayın
33
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
0000-0002-0300-5873
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Görme Engelli Eğitimi
Kurum
Gazi Üniversitesi
Popüler Yayınları
ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ BİLDİRİLERİNDEKİ ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4062
0
ATIF
2
FAVORİ
4062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme engelli öğrencilerin öğrenme stilleri üzerine bir araştırma
Yazarlar:
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181056
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2326
0
ATIF
1
FAVORİ
2326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Rehberlik Araştırma Merkezlerinde Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Az Gören Bireylerin İşlevsel Görme Değerlendirmesine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeliha Sıla Orhan
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1453488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
0
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberlik ve Araştırma Merkezinde Çalışan Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunun Eğitsel Tanılama Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mesut Durgun
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1453314
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
0
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gören Bireylere Yönelik Braille Başarı Testi’nin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Esra Oyar
,
Cem Aslan
,
Tamer Karakoç
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1643010
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
129
0
FAVORİ
129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching Braille to Sighted Individuals through Technology: A Systematic Review
Yazarlar:
Ali Kurt
,
Cem Aslan
,
Çelebi Uluyol
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1605830
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
295
0
FAVORİ
295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Bireylerle İlgili Farklı Paydaşların Braille Yazı Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Mehmet Emin Kalaylı
,
Mustafa Doğuş
,
Derya Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Bireylerle İlgili Farklı Paydaşların Braille Yazı Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Mehmet Emin Kalaylı
,
Mustafa Doğuş
,
Derya Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship between the Technology Competencies of Special Education Undergraduate Students and Their Views on Distance Education
Yazarlar:
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1216837
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
530
0
FAVORİ
530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Special Education Students’ Attitudes towards Assistive Technologies
Yazarlar:
Çelebi Uluyol
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1177060
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkin Görme Engelli Bireylerin Braille Yazıyı Kullanma Durumları
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Mustafa Doğuş
,
Pınar Şafak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1065216
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3471
0
FAVORİ
3471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimle Yürütülen Özel Eğitim Dersine İlişkin Müzik Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.980959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Ailelerin Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Salih Küçüközyiğit
,
Cem Aslan
,
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.833902
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2817
0
FAVORİ
2817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.916007
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1604
0
FAVORİ
1604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing an Attitude Scale for Turkish Sign Language (TSL-AS)
Yazarlar: Hatice Cansu Bilgiç,
Cem Aslan
, Merve Özdemir Kılıç,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.11.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1373
0
FAVORİ
1373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metin Türleri Bağlamında Az Gören, Görme Engelli ve Gören Öğrencilerin Yazılı İfade Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Salih Cakmak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.741627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2597
0
FAVORİ
2597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Bireylerin Merkezi Sınav Düzenlemelerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Doğuş
,
Cem Aslan
,
Salih Cakmak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3499
0
FAVORİ
3499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ BİLDİRİLERİNDEKİ ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Ufuk Özkubat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4062
2
FAVORİ
4062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Doğuş
,
Cem Aslan
,
Sümeyye Okyar
,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.429774
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2653
0
FAVORİ
2653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SABİT BEKLEME SÜRELİ ÖĞRETİMLE GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇALIŞMALARIN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Necdet Karasu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6429
0
FAVORİ
6429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar:
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.319972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6267
0
FAVORİ
6267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7166
0
FAVORİ
7166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşlevsel Görme Aktivite Programı ile Az Gören Çocuğun İzleme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Salih Çakmak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3664
0
FAVORİ
3664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliğinden Etkilenen ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Oyun Çeşitlilik ve Karmaşıklık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Selda Özdemir
, Pinar Demiryurek, Hale Cotuk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRME ENGELLİLER ORTAOKULUNA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLER İLE NORMAL ORTAOKULA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Mehmet Kök, Cem Aslan,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme engelli öğrencilerin öğrenme stilleri üzerine bir araştırma
Yazarlar:
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181056
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2326
1
FAVORİ
2326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Early Childhood Special Education
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Acta Infologica
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya University Journal of Education
SEBED
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Special Education Students’ Attitudes towards Assistive Technologies
Yazarlar:
Çelebi Uluyol
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1177060
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
2
ATIF
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkin Görme Engelli Bireylerin Braille Yazıyı Kullanma Durumları
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Mustafa Doğuş
,
Pınar Şafak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1065216
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3471
2
ATIF
0
FAVORİ
3471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Ailelerin Gereksinimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Salih Küçüközyiğit
,
Cem Aslan
,
Gülistan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.833902
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2817
4
ATIF
0
FAVORİ
2817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Derslerini Yürüten Akademisyenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülistan Yalçın
,
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.916007
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1604
2
ATIF
0
FAVORİ
1604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metin Türleri Bağlamında Az Gören, Görme Engelli ve Gören Öğrencilerin Yazılı İfade Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Salih Cakmak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.741627
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2597
4
ATIF
0
FAVORİ
2597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Doğuş
,
Cem Aslan
,
Sümeyye Okyar
,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.429774
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2653
8
ATIF
0
FAVORİ
2653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar:
Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.319972
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6267
9
ATIF
0
FAVORİ
6267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304620
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7166
3
ATIF
0
FAVORİ
7166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliğinden Etkilenen ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Oyun Çeşitlilik ve Karmaşıklık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Aslan
,
Selda Özdemir
, Pinar Demiryurek, Hale Cotuk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
1
ATIF
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI