Cem ASLAN Doç. Dr. Gazi Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 18
17 Yayın
7 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
18 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Özel Eğitim Görme Engelliler Eğitimi

Biyografi

Doç. Dr. Cem ASLAN, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü'nde Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı'nda görev yapmaktadır. Lisans, Yüksek Lisans ve Doktorasını Gazi Üniversitesi Görme Engelliler Eğitimi Alanında tamamlamıştır. 2011 yılında Atatürk Üniversitesi'nde göreve başlayan Aslan, 2013 yılından beri Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı’nda görev yapmaktadır. Görme Engelliler Eğitimi alanında işlevsel görme, yardımcı/destekleyici teknoloji, yazma/yazılı ifade ve görme engellilerin eğitimi alanlarında çalışmaktadır.

Kurum

Gazi Üniversitesi

Yayınlar

Special Education Students’ Attitudes towards Assistive Technologies
DOI: 10.51535/tell.1177060
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 173

0

ATIF

0

FAVORİ

173

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkin Görme Engelli Bireylerin Braille Yazıyı Kullanma Durumları
Yayın Bilgisi: 2022 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1065216
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 457

0

ATIF

0

FAVORİ

457

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

302

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

960

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

528

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing an Attitude Scale for Turkish Sign Language (TSL-AS)
Yazarlar: Hatice Cansu BİLGİÇ, Cem ASLAN , Merve ÖZDEMİR KILIÇ, Adnan KAN
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.11.8.1
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 604

0

ATIF

0

FAVORİ

604

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1416

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1409

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2158

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

1735

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4947

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Cem ASLAN
DOI: 10.17943/etku.319972
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4105

4

ATIF

0

FAVORİ

4105

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304620
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5824

1

ATIF

0

FAVORİ

5824

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2568

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

0

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme engelli öğrencilerin öğrenme stilleri üzerine bir araştırma
Yazarlar: Cem ASLAN
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181056
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1878

0

ATIF

0

FAVORİ

1878

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.