avatar
Cem Aslan Doç. Dr. Gazi Üniversitesi
Yayın 19 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 24 TR Dizin Atıf 33
19 Yayın
17 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
33 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi Görme Engelli Eğitimi

Biyografi

Doç. Dr. Cem ASLAN, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü'nde Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı'nda görev yapmaktadır. Lisans, Yüksek Lisans ve Doktorasını Gazi Üniversitesi Görme Engelliler Eğitimi Alanında tamamlamıştır. 2011 yılında Atatürk Üniversitesi'nde göreve başlayan Aslan, 2013 yılından beri Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı’nda görev yapmaktadır. Görme Engelliler Eğitimi alanında işlevsel görme, yardımcı/destekleyici teknoloji, yazma/yazılı ifade ve görme engellilerin eğitimi alanlarında çalışmaktadır.

Kurum

Gazi Üniversitesi

Popüler Yayınları

İşitme engelli öğrencilerin öğrenme stilleri üzerine bir araştırma
Yazarlar: Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181056
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2041

0

1

2041

0

1

3102

Yayınlar

0

285

Special Education Students’ Attitudes towards Assistive Technologies
DOI: 10.51535/tell.1177060
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 542

0

542

Yetişkin Görme Engelli Bireylerin Braille Yazıyı Kullanma Durumları
Yayın Bilgisi: 2022 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1065216
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1940

0

1940

0

485

0

1794

0

1011

Developing an Attitude Scale for Turkish Sign Language (TSL-AS)
Yazarlar: Hatice Cansu Bilgiç, Cem Aslan , Merve Özdemir Kılıç, Adnan Kan
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.11.8.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 931

0

931

0

1887

0

2334

1

3102

0

2193

0

5627

ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Cem Aslan
DOI: 10.17943/etku.319972
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5303

0

5303

YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304620
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6451

0

6451

0

1975

İşitme engelli öğrencilerin öğrenme stilleri üzerine bir araştırma
Yazarlar: Cem Aslan
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181056
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2041

1

2041

Yayınlar

Special Education Students’ Attitudes towards Assistive Technologies
DOI: 10.51535/tell.1177060
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 542

1

0

542

2

0

1794

4

0

1887

6

0

2193

ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Cem Aslan
DOI: 10.17943/etku.319972
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5303

8

0

5303

YARDIMCI TEKNOLOJİLERE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304620
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6451

2

0

6451

1

0

1975

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.