avatar
Pınar Şafak Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 19 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 29 TR Dizin Atıf 22
19 Yayın
31 Hakemlik
29 CrossRef Atıf
22 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi Çoklu Engelli Eğitimi Görme Engelli Eğitimi

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Görme Yetersizliği Olan Çocuklarda Ortak Dikkat Becerisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Derya Uyar
DOI: 10.30703/cije.432161
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2701

0

2

2701

0

2

1384

0

1

9961

Yayınlar

0

199

0

783

Yetişkin Görme Engelli Bireylerin Braille Yazıyı Kullanma Durumları
Yayın Bilgisi: 2022 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1065216
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2022

0

2022

2

1384

0

2667

0

9220

Görme Yetersizliği Olan Çocuklarda Ortak Dikkat Becerisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Derya Uyar
DOI: 10.30703/cije.432161
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2701

2

2701

Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Görmeyen Öğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Pınar Demiryürek, Hatice Cansu Yılmaz
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.322391
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7003

0

7003

The Effect of Performance Feedback Provided to Student-Teachers Working with Multiple Disabilities
Yazarlar: Pinar Safak , Hatice Cansu Yilmaz, Pinar Demiryurek, Mustafa Dogus
DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.109
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 331

0

331

1

9961

Yayınlar

5

0

2667

10

0

9220

Çok Duyulu Öykülerin Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Görmeyen Öğrencilerin Dinlediğini Anlamalarına Etkisi
Yazarlar: Pınar Şafak , Pınar Demiryürek, Hatice Cansu Yılmaz
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.322391
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7003

1

0

7003

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.