Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Oyar
Dr. Arş. Gör.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
Yayın
5
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
2
5
Yayın
10
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-4337-7815
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
Kurum
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
Yayınlar
Gören Bireylere Yönelik Braille Başarı Testi’nin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Esra Oyar
,
Cem Aslan
,
Tamer Karakoç
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1643010
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34
0
FAVORİ
34
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Educational Practices Shape Perceptions of Research Methods Courses: The Case of Faculty of Education
Yazarlar:
Menekşe Uysal Saraç
,
Esra Oyar
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1592539
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
170
0
FAVORİ
170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin TIMSS 2019 Yeterlik Sınıflamasında Çeşitli Değişkenler Açısından Sınıflama Geçerliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Oyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1515877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Cross-cultural Validation of Multidimensional Digital Stress Scale in Türkiye
Yazarlar:
Fazilet Gül İnce Aracı
,
Esra Oyar
,
Şeref Tan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1473539
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Wording Effect of the TIMSS 2015 Mathematical Self-Esteem Scale Through the Bifactor Models
Yazarlar:
Esra Oyar
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.718670
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İçtimaiyat
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yazım Editörü , İstatistik Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Examination of Wording Effect of the TIMSS 2015 Mathematical Self-Esteem Scale Through the Bifactor Models
Yazarlar:
Esra Oyar
,
Hakan Yavuz Atar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.718670
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
2
ATIF
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat