Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sevil Filiz
Prof. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
26
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
13
26
Yayın
13
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-4955-4405
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Değerlendirme
Temel Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Sefa Burak Baysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.435796
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4452
20
ATIF
1
FAVORİ
4452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK DEVLET GELENEĞİNDE ASKERÎ MÜZİK VE ASKERÎ MÜZİK EĞİTİMİ
Yazarlar:
Erkut Çağlak
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sahne ve Müzik
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5641
0
ATIF
1
FAVORİ
5641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programının Beş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Saniye Nur Ergan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10847
0
ATIF
1
FAVORİ
10847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitiminde Öğretmenlere Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Aslan
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
ATIF
1
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitiminde Öğretmenlere Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Aslan
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
1
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM TARİH DERS KİTAPLARININ MİLLİ KİMLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dudu Nil Irmak
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
124
0
FAVORİ
124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Mesleki Çalışma Programı Kapsamında Örnek Filmler: Toplumsal Cinsiyet Kavramı
Yazarlar:
Rabia Nazlı
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İstanbul Üniversitesi Kadın Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26650/iukad.2024.1418471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklara İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Derya Uyar
,
Pınar Şafak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1336884
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
308
0
FAVORİ
308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of In-Service Training Research on Primary School Teachers
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Ayşegül Ak Kantarcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Ders Kitaplarındaki Ölçme Değerlendirme Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Bilişsel Düzeyleri
Yazarlar:
Aslı Gövercin
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1134552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Ortaokul Öğretmenlerinin Online Eğitimden Yüz Yüze Eğitime Geçişlerde Yaşananlara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Fatma Gökmen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1134572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
0
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Sürecinde Yaşananlara İlişkin Psikolojik Danışman Görüşleri
Yazarlar:
Fatmanur Büyükcura
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1031571
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
0
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaphorical Perceptions of High School Students in Rural Area Related to Career, Profession, and Job Concepts
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Ersoy Çarkıt
,
Feride Bacanlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk ve Acil Yardım Programında Öğrenim Gören 1. ve 2. Sınıf Öğrencilerin Ölüm Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Tülay Çıkrık
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
0
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programının Beş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Saniye Nur Ergan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10847
1
FAVORİ
10847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersine İlişkin Tutum, Kaygı ve Öz Yeterlilik ile İlgili Yapılan Deneysel Araştırmalar
Yazarlar:
İSA Boz
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.598015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1083
0
FAVORİ
1083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaygın Eğitim Kurslarına Katılan Kursiyerlerin Resim Yapmaya İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevil Filiz
, Asli Türkmeneli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsa Boz
,
Sevil Büyükalan Filiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.524102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
0
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Sefa Burak Baysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.435796
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4452
1
FAVORİ
4452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TOPLULUK HİSSİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğçe Enfiyeci
,
Sevil Büyükalan Filiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
0
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Soru Sorma Teknikleri Ölçeği’nin (SİSSTÖ) Geliştirilmesi
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Süleyman Çelik
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9486
0
FAVORİ
9486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sorunları: Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimlerine Dayalı Bir Araştırma
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
, Ensar Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEMEL DERSLERDE SORDUKLARI YAZILI SINAV SORULARININ BLOOM TAKSONOMİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Seda Delal Turan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.431973
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenliği Lisans Programlarının Birleştirilmesine İlişkin Öğretim Üyelerinin Görüşleri
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
, Ayşenur Çelik Şahin, Selma Tufan, Banu Karaahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2466
0
FAVORİ
2466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK DEVLET GELENEĞİNDE ASKERÎ MÜZİK VE ASKERÎ MÜZİK EĞİTİMİ
Yazarlar:
Erkut Çağlak
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sahne ve Müzik
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5641
1
FAVORİ
5641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN (2014) EISNER MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kevser Çelik
,
Sevil Büyükalan Filiz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4587
0
FAVORİ
4587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmen Adaylarının Serbest Zaman Etkinliklerinin Belirlenmesi (Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)
Yazarlar:
Sevil Filiz
, Kübra Yumlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
62
0
FAVORİ
62
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin Meslek Alanları Açısından Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Dair Görüşleri
Yazarlar:
Sevil Filiz
, Kübra Güzelyurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3241
0
FAVORİ
3241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Problemlerdeki Problemi Anlama Durumları
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Sinem Abay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3123
0
FAVORİ
3123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve 5.Sınıf Öğrencilerinin El Yazısı Öğretme ve Öğrenmeye Yönelik Metafor Algıları
Yazarlar:
Sevil Filiz
, Cananece Büyükkaya, Tuba Turan Özçelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
0
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi
Asya Studies
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Üniversitesi Kadın Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
International Journal of Psychology and Educational Studies
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi
Sahne ve Müzik
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Editörlük
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Tarih Ders Kitaplarındaki Ölçme Değerlendirme Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Bilişsel Düzeyleri
Yazarlar:
Aslı Gövercin
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1134552
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
1
ATIF
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Ortaokul Öğretmenlerinin Online Eğitimden Yüz Yüze Eğitime Geçişlerde Yaşananlara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Fatma Gökmen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1134572
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
2
ATIF
0
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Sürecinde Yaşananlara İlişkin Psikolojik Danışman Görüşleri
Yazarlar:
Fatmanur Büyükcura
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1031571
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
1
ATIF
0
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsa Boz
,
Sevil Büyükalan Filiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.524102
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
6
ATIF
0
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Sefa Burak Baysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.435796
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4452
20
ATIF
1
FAVORİ
4452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEMEL DERSLERDE SORDUKLARI YAZILI SINAV SORULARININ BLOOM TAKSONOMİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sevil Büyükalan Filiz
,
Seda Delal Turan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.431973
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
7
ATIF
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat