Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Saniye Nur Ergan
Dr. Öğr. Üyesi
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
2
9
Yayın
5
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0003-4782-7710
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Temel Eğitim (Diğer)
Matematik Eğitimi
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programının Beş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Saniye Nur Ergan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10828
0
ATIF
1
FAVORİ
10828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Oluşturduğu Görsel Temsillerin İncelenmesi
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.763452
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
ATIF
1
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İşbirlikli Planlama ve Uygulama Döngüsü ile Öğretmen Adaylarının Matematiği Öğretme Becerilerinin Desteklenmesi
Yazarlar:
Hayriye Gül Kuruyer
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.83
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
348
0
FAVORİ
348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of the Effect of Activity-Based Computational Thinking Education on Teachers: A Case Study
Yazarlar:
Neslihan Durmuşoğlu Saltalı
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.26.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1274
0
FAVORİ
1274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21.Yüzyıl Becerileri ve Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.1082299
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1624
0
FAVORİ
1624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medyanın Eğitsel Kullanımı Üzerine Bir Örnek Olay Araştırması/ Educational Use of Social Media: A Case Study
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Çağatay Ergan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nitel Sosyal Bilimler
DOI: 10.47105/nsb.849355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2652
0
FAVORİ
2652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Oluşturduğu Görsel Temsillerin İncelenmesi
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.763452
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akranlarının Problem Çözümlerini Analiz Etme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Neşe Tertemiz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.686126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programının Beş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevil Filiz
,
Saniye Nur Ergan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10828
1
FAVORİ
10828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Eğitimi Alanındaki Araştırma Eğilimlerinin Lisansüstü Tezlere Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gökhan Özsoy,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Gündüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4150
0
FAVORİ
4150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜÇÜNCÜ SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Sabahattin Çiftçi, Ahmet Saban,
Saniye Nur Gündüz
, Fatma Tuğba Olaç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
0
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Nitel Sosyal Bilimler
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
An Evaluation of the Effect of Activity-Based Computational Thinking Education on Teachers: A Case Study
Yazarlar:
Neslihan Durmuşoğlu Saltalı
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.26.10.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1274
1
ATIF
0
FAVORİ
1274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21.Yüzyıl Becerileri ve Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.1082299
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1624
3
ATIF
0
FAVORİ
1624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medyanın Eğitsel Kullanımı Üzerine Bir Örnek Olay Araştırması/ Educational Use of Social Media: A Case Study
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Çağatay Ergan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nitel Sosyal Bilimler
DOI: 10.47105/nsb.849355
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2652
2
ATIF
0
FAVORİ
2652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Oluşturduğu Görsel Temsillerin İncelenmesi
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.763452
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
ATIF
1
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat