Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsa Boz
Doktora
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
5
8
Yayın
0
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0003-1354-4392
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersinde Oyunla Öğretim Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1873
0
ATIF
1
FAVORİ
1873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersinde Oyunla Öğretim Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4387
0
ATIF
1
FAVORİ
4387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Teknoloji Kullanımlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
İsa Boz
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3716
0
FAVORİ
3716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersine İlişkin Tutum, Kaygı ve Öz Yeterlilik ile İlgili Yapılan Deneysel Araştırmalar
Yazarlar:
İSA Boz
,
Sevil Filiz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.598015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okuduğunu Anlamayı Geliştirmeye Dönük İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
, Ülkü Çoban Sural,
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.548457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3244
0
FAVORİ
3244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsa Boz
,
Sevil Büyükalan Filiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.524102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Düşünme Becerisi ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsa Boz
,
Halil Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeyi İle Matematik Problemlerini Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2803
0
FAVORİ
2803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersinde Oyunla Öğretim Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4387
1
FAVORİ
4387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersinde Oyunla Öğretim Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1873
1
FAVORİ
1873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Türkiye’de Okuduğunu Anlamayı Geliştirmeye Dönük İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
, Ülkü Çoban Sural,
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.548457
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3244
5
ATIF
0
FAVORİ
3244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsa Boz
,
Sevil Büyükalan Filiz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.524102
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
6
ATIF
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat