Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mehmet Arif Özerbaş
Mehmet Arif Özerbaş
Prof. Dr.
Türkiye-Kırgızistan Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
Yayın
18
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
54
18
Yayın
16
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
0000-0002-1612-9349
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi Sistemleri Eğitimi
Bilgi Sistemleri Felsefesi, Araştırma Yöntemleri ve Teori
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Tasarımı
Temel Eğitim
Kurum
Türkiye-Kırgızistan Manas Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
Popüler Yayınları
FİZİK DERSİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mehmet Karakaş
,
Mehmet Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.691179
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1644
4
ATIF
2
FAVORİ
1644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TIMSS ve PISA’DA Başarılı Olan Ülkeler ve Türk Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Beyza Nur Safi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1893
0
ATIF
2
FAVORİ
1893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngiltere, Japonya, Norveç, Finlandiya, Singapur, Rusya ve Türk Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Beyza Nur Safi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.991068
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17017
4
ATIF
2
FAVORİ
17017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI, MOTİVASYON VE KALICILIK ÜZERİNDE ETKİSİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Yasin Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5697
0
ATIF
1
FAVORİ
5697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİNDE ÖĞRENME NESNELERİNİN KULLANIM DÜZEYLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Yücel Kayabaşı
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
0
ATIF
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kırgızistan’daki Üniversite Öğrencilerinin Dijital Veri Güvenliği Farkındalık Düzeyleri
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Aynazım Mayrambeg Kızı
,
Beyza Nur Safi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1193412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Öğrenen Özerkliği Algısı ile Türkçe Öğrenmeye Yönelik Kaygıları
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Kürşad Yılmaz
,
Semih Babatürk
,
Ahmet Buğra İnalöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1189005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırgızistan’daki Engelli Çocuğu Olan Ebeveynlerin Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi
Yazarlar:
Aynazım Mayrambeg Kızı
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1215755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
0
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının etkili öğretmen özellikleri açısından kendilerine ve öğretim elemanlarına ilişkin algılarının belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Zarifa Salmanova
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.1192547
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TIMSS ve PISA’DA Başarılı Olan Ülkeler ve Türk Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Beyza Nur Safi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1893
2
FAVORİ
1893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırgızistan’da Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Kürşad Yılmaz
,
Akmatali Alimbekov
,
Erkan Efıltı
,
Yavuz Ercan Gül
,
Kadiyan Boobekova
,
Argen Zhumgalbekov
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1099856
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of the Efficiency of Digital Education Platforms Based on Various Variables
Yazarlar:
Elif Büşra Yazıcı
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.72.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
889
0
FAVORİ
889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngiltere, Japonya, Norveç, Finlandiya, Singapur, Rusya ve Türk Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Beyza Nur Safi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.991068
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17017
2
FAVORİ
17017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Dijital Platformların Çoklu Ortam Tasarım İlkelerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Beyza Nur Safi
, Şevval Türkoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.872751
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Eğitim Platformu Değerlendirme Ölçeği’nin (DEPDÖ) Geliştirilmesi Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Elif Büşra Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.890538
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2328
0
FAVORİ
2328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Düzeyleri İle Öğrencilerin Çevirimiçi Ortamlarda Karşılaştığı Risklere Yönelik Algıları
Yazarlar:
Tuğba Bayar
,
Mehmet Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİZİK DERSİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mehmet Karakaş
,
Mehmet Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.691179
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1644
2
FAVORİ
1644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Teknoloji Kullanımlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
İsa Boz
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3604
0
FAVORİ
3604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçi Profillerinin Karşılaştırması
Yazarlar:
Yücel Kayabaşı
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
925
0
FAVORİ
925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Tasarımı Çalışmalarının İçerik Analizi: ADDIE Modeli Örneklemi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Abdullah Bedir Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17708
0
FAVORİ
17708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI, MOTİVASYON VE KALICILIK ÜZERİNDE ETKİSİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Yasin Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5697
1
FAVORİ
5697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİNDE ÖĞRENME NESNELERİNİN KULLANIM DÜZEYLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Yücel Kayabaşı
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Özerbaş
,
Nurtaç Benli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2196
0
FAVORİ
2196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Participatory Educational Research
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Journal of Turkic Civilization Studies
Editör
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Turkic Civilization Studies
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Kırgızistan’daki Üniversite Öğrencilerinin Dijital Veri Güvenliği Farkındalık Düzeyleri
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Aynazım Mayrambeg Kızı
,
Beyza Nur Safi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1193412
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
1
ATIF
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Öğrenen Özerkliği Algısı ile Türkçe Öğrenmeye Yönelik Kaygıları
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Kürşad Yılmaz
,
Semih Babatürk
,
Ahmet Buğra İnalöz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1189005
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
2
ATIF
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of the Efficiency of Digital Education Platforms Based on Various Variables
Yazarlar:
Elif Büşra Yazıcı
,
Mehmet Arif Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.72.9.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
889
1
ATIF
0
FAVORİ
889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngiltere, Japonya, Norveç, Finlandiya, Singapur, Rusya ve Türk Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Beyza Nur Safi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.991068
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17017
4
ATIF
2
FAVORİ
17017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılan Dijital Platformların Çoklu Ortam Tasarım İlkelerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Beyza Nur Safi
, Şevval Türkoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.872751
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
2
ATIF
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Eğitim Platformu Değerlendirme Ölçeği’nin (DEPDÖ) Geliştirilmesi Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Arif Özerbaş
,
Elif Büşra Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.890538
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2328
3
ATIF
0
FAVORİ
2328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİZİK DERSİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mehmet Karakaş
,
Mehmet Özerbaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.691179
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1644
4
ATIF
2
FAVORİ
1644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat