Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Yıldız
Prof. Dr.
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Yayın
5
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
9
5
Yayın
16
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Türkiye'de Okuma Güçlüğünü Gidermeye Odaklanan İlkokul Düzeyindeki Araştırmaların İncelenmesi: 2000-2020 Dönemi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Mücahit Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.960616
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
3
ATIF
1
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sözlükler Öğrencilere Ne Kadar Yardımcı Oluyor?
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Sümeyra Ceyhan
,
Elif Büşra Uzun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1301228
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Reader’s Theatre on Reading Fluency and Reading Comprehension Skills of 4th Grade Primary School Students
Yazarlar:
Kübra Babacan
,
Mustafa Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.930648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
755
0
FAVORİ
755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Okuma Güçlüğünü Gidermeye Odaklanan İlkokul Düzeyindeki Araştırmaların İncelenmesi: 2000-2020 Dönemi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Mücahit Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.960616
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
1
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okuduğunu Anlamayı Geliştirmeye Dönük İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
, Ülkü Çoban Sural,
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.548457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3182
0
FAVORİ
3182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma uzmanlığı ve okuma uzmanı yetiştirilmesine yönelik bir program önerisi / A program proposal for training the reading specialist
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Mustafa Yıldız
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2328
0
FAVORİ
2328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Kurul Üyeliği
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
The Effect of the Reader’s Theatre on Reading Fluency and Reading Comprehension Skills of 4th Grade Primary School Students
Yazarlar:
Kübra Babacan
,
Mustafa Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.930648
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
755
1
ATIF
0
FAVORİ
755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Okuma Güçlüğünü Gidermeye Odaklanan İlkokul Düzeyindeki Araştırmaların İncelenmesi: 2000-2020 Dönemi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Mücahit Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.960616
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
3
ATIF
1
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okuduğunu Anlamayı Geliştirmeye Dönük İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
, Ülkü Çoban Sural,
İsa Boz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.548457
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3182
5
ATIF
0
FAVORİ
3182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat