Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Altındağ Kumaş
Dr. Öğr. Üyesi
DICLE UNIVERSITY
Yayın
15
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
21
15
Yayın
22
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
DICLE UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Serpil Çelikten Demirel
,
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1221666
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
ATIF
2
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME ENGELLİ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN TOPLAMA VE ÇIKARMADAKİ İŞLEM HATALARI
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1726
0
ATIF
2
FAVORİ
1726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
4
ATIF
1
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrenciler ile Çalışan Öğretmenlerin Yenilikçi Pedagoji Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Arzu Karagül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.902289
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
0
ATIF
1
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Disleksili Öğrencilere Yönelik Öğretim Tutumları Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Adile Emel Sardohan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.969139
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
1
ATIF
1
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YAKLAŞIMLAR
Yazarlar:
Tansel Yazıcıoğlu
,
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1412994
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
1
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Matematik Becerilerini Geliştirmek İçin Etkili Müdahale Yöntemleri
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Adile Emel Sardohan Yıldırım
,
Tansel Yazıcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
DOI: 10.54961/uobild.1334232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
216
0
FAVORİ
216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Serpil Çelikten Demirel
,
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1221666
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
2
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN SÖZEL OLMAYAN ZEKÂ VE DİL BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Erhan Özdemir
,
Serkan Başarı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
1
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okuryazarlık ile İlgili İnanç Düzeyi Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.31679/adamakademi.896245
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Disleksili Öğrencilere Yönelik Öğretim Tutumları Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Adile Emel Sardohan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.969139
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
1
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrenciler ile Çalışan Öğretmenlerin Yenilikçi Pedagoji Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Arzu Karagül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.902289
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
1
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATING RELATIONSHİP BETWEEN TEACHERS’ PSYCHOLOGICAL RESILIENCE AND STUDENT RELATED SOCIAL STRESS
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.729371
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERRATUM: At the request of the author, it was appropriate to add the attached references to the bibliography of the publication mentioned below: Altındağ Kumaş, Ö . (2020). Effectiveness of The Big Math for Little Kids Program on the Early Mathematics Skills of Preschool Children with a Bilingual Group . Participatory Educational Research , 7 (2) , 33-46 . DOI: 10.17275/per.20.18.7.2
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
241
0
FAVORİ
241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.676175
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2779
0
FAVORİ
2779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effectiveness of The Big Math for Little Kids Program on the Early Mathematics Skills of Preschool Children with a Bilingual Group
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.18.7.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
0
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
1
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarının Niteliğini Öğretmenler ve Bağımsız Gözlemciler Nasıl Değerlendiriyorlar?
Yazarlar:
Hatice Bakkaloğlu
,
Özlem Altındağ Kumaş
, Pervin Naile Aykaç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.303060
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
0
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü ve Matematik Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Toplama ve Çıkarma İşlemlerindeki Hatalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323405
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3802
1
FAVORİ
3802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME ENGELLİ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN TOPLAMA VE ÇIKARMADAKİ İŞLEM HATALARI
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1726
2
FAVORİ
1726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Okuryazarlık ile İlgili İnanç Düzeyi Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.31679/adamakademi.896245
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
1
ATIF
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Disleksili Öğrencilere Yönelik Öğretim Tutumları Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Adile Emel Sardohan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.969139
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
1
ATIF
1
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATING RELATIONSHİP BETWEEN TEACHERS’ PSYCHOLOGICAL RESILIENCE AND STUDENT RELATED SOCIAL STRESS
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.729371
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
1
ATIF
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.676175
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2779
5
ATIF
0
FAVORİ
2779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effectiveness of The Big Math for Little Kids Program on the Early Mathematics Skills of Preschool Children with a Bilingual Group
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.18.7.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
3
ATIF
0
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sözel Problem Çözme ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.474803
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
4
ATIF
1
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarının Niteliğini Öğretmenler ve Bağımsız Gözlemciler Nasıl Değerlendiriyorlar?
Yazarlar:
Hatice Bakkaloğlu
,
Özlem Altındağ Kumaş
, Pervin Naile Aykaç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.303060
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
4
ATIF
0
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü ve Matematik Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Toplama ve Çıkarma İşlemlerindeki Hatalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323405
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3802
2
ATIF
1
FAVORİ
3802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat