Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Halime Miray SÜMER DODUR
Halime Miray SÜMER DODUR
Doç. Dr.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
0000-0002-1470-8195
Yayın
12
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
12
0000-0002-1470-8195
12
Yayın
24
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray SÜMER
,
Tevhide KARGIN
,
İsa Birkan GÜLDENOĞLU
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2293
0
ATIF
2
FAVORİ
2293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME ENGELLİ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN TOPLAMA VE ÇIKARMADAKİ İŞLEM HATALARI
Yazarlar:
Özlem ALTINDAĞ KUMAŞ
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
ATIF
1
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide KARGIN
,
Birkan GÜLDENOĞLU
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3437
3
ATIF
1
FAVORİ
3437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Tansel YAZICIOĞLU
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.741524
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1700
1
ATIF
1
FAVORİ
1700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Serpil ÇELİKTEN DEMİREL
,
Halime Miray SÜMER DODUR
,
Özlem ALTINDAĞ KUMAŞ
,
Yasemin YÜZBAŞIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1221666
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
203
0
ATIF
1
FAVORİ
203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Serpil ÇELİKTEN DEMİREL
,
Halime Miray SÜMER DODUR
,
Özlem ALTINDAĞ KUMAŞ
,
Yasemin YÜZBAŞIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1221666
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
203
1
FAVORİ
203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tek Lokmalık Öğrenmenin Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Yeterliliklerine Etkisi
Yazarlar:
Tansel YAZICIOĞLU
,
Halime Miray SÜMER DODUR
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
43
0
FAVORİ
43
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okuryazarlık ile İlgili İnanç Düzeyi Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Halime Miray SÜMER DODUR
,
Özlem ALTINDAĞ KUMAŞ
,
Yasemin YÜZBAŞIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.31679/adamakademi.896245
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
382
0
FAVORİ
382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Tansel YAZICIOĞLU
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.741524
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1700
1
FAVORİ
1700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Bireylerde Dokunsal İşleyen Bellek Stratejileri
Yazarlar:
Aydın KIZILASLAN
,
Halime Miray SÜMER DODUR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray SÜMER DODUR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
0
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN MORFOLOJİK BİLGİ VE BECERİLERİNİN GELİŞİMSEL OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halime Miray SÜMER DODUR
,
Tevhide KARGIN
,
Birkan GÜLDENOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.869739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇALIŞAN BELLEK VE İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLER
Yazarlar:
Halime Miray SÜMER DODUR
,
Aydın KIZILASLAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2337
0
FAVORİ
2337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide KARGIN
,
Birkan GÜLDENOĞLU
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3437
1
FAVORİ
3437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşiten ve İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özetleme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Cebrail Turna
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.348310
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray SÜMER
,
Tevhide KARGIN
,
İsa Birkan GÜLDENOĞLU
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2293
2
FAVORİ
2293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME ENGELLİ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN TOPLAMA VE ÇIKARMADAKİ İŞLEM HATALARI
Yazarlar:
Özlem ALTINDAĞ KUMAŞ
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
1
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Yayınlar
Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Tansel YAZICIOĞLU
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.741524
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1700
1
ATIF
1
FAVORİ
1700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide KARGIN
,
Birkan GÜLDENOĞLU
,
Halime Miray SÜMER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3437
3
ATIF
1
FAVORİ
3437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşiten ve İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özetleme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Cebrail Turna
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.348310
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
8
ATIF
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat