Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halime Miray Sümer Dodur
Doç. Dr.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
2
13
Yayın
27
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-1470-8195
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İŞİTME ENGELLİ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN TOPLAMA VE ÇIKARMADAKİ İŞLEM HATALARI
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1708
0
ATIF
2
FAVORİ
1708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Tevhide Kargın
,
İsa Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2638
1
ATIF
2
FAVORİ
2638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3770
3
ATIF
2
FAVORİ
3770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Serpil Çelikten Demirel
,
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1221666
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
ATIF
2
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Tansel Yazıcıoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.741524
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2182
2
ATIF
1
FAVORİ
2182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Serpil Çelikten Demirel
,
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1221666
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
2
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tek Lokmalık Öğrenmenin Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Yeterliliklerine Etkisi
Yazarlar:
Tansel Yazıcıoğlu
,
Halime Miray Sümer Dodur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN SÖZEL OLMAYAN ZEKÂ VE DİL BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Erhan Özdemir
,
Serkan Başarı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
195
1
FAVORİ
195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okuryazarlık ile İlgili İnanç Düzeyi Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.31679/adamakademi.896245
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Tansel Yazıcıoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.741524
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2182
1
FAVORİ
2182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Bireylerde Dokunsal İşleyen Bellek Stratejileri
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Halime Miray Sümer Dodur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2255
0
FAVORİ
2255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
829
0
FAVORİ
829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN MORFOLOJİK BİLGİ VE BECERİLERİNİN GELİŞİMSEL OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.869739
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
1
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇALIŞAN BELLEK VE İŞİTME YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLER
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3256
0
FAVORİ
3256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3770
2
FAVORİ
3770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşiten ve İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özetleme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Cebrail Turna
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.348310
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2610
1
FAVORİ
2610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Tevhide Kargın
,
İsa Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2638
2
FAVORİ
2638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME ENGELLİ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN TOPLAMA VE ÇIKARMADAKİ İŞLEM HATALARI
Yazarlar:
Özlem Altındağ Kumaş
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1708
2
FAVORİ
1708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Ufkun Ötesi Bilim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Yayınlar
Öğretmenlerin Okuryazarlık ile İlgili İnanç Düzeyi Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Özlem Altındağ Kumaş
,
Yasemin Yüzbaşıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.31679/adamakademi.896245
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
1
ATIF
0
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Tansel Yazıcıoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.741524
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2182
2
ATIF
1
FAVORİ
2182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3770
3
ATIF
2
FAVORİ
3770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşiten ve İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özetleme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Cebrail Turna
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.348310
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2610
8
ATIF
1
FAVORİ
2610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Tevhide Kargın
,
İsa Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2638
1
ATIF
2
FAVORİ
2638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat