Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İSMAİL Kinay
Doç. Dr.
Dicle Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
8
15
Yayın
40
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Dicle Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Arş. Gör. Zakir Elçiçek
,
Arş. Gör. İsmail Kinay
,
Prof. Dr. Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1710
0
ATIF
1
FAVORİ
1710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Öğrencilerinin Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Fatime Kırs
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1369505
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
345
0
ATIF
1
FAVORİ
345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Programı Tercih Sebepleri ve Üniversite Eğitiminden Beklentileri
Yazarlar:
Mehmet Aydın
,
İsmail Keskin
,
Taha Yazar
,
İsmail Kinay
,
Behçet Oral
,
Mesut Bütün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1527077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65
0
FAVORİ
65
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Öğrencilerinin Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Fatime Kırs
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1369505
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
345
1
FAVORİ
345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları için Eğitim 5.0 Dijital Öğrenme Teknolojileri Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Arzu Karagül
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1370433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
0
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Tabanlı Ters Yüz Edilmiş Sınıf Yaklaşımında Öğrencilerin Katılım Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Neslihan Cengiz Parlak
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1396321
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programlarının Lise Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Arzu Karagül
,
İsmail Kinay
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1286278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
345
0
FAVORİ
345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı: Bir Meta Sentez Çalışması
Yazarlar:
Fatime Kırs
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1244941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATING RELATIONSHİP BETWEEN TEACHERS’ PSYCHOLOGICAL RESILIENCE AND STUDENT RELATED SOCIAL STRESS
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.729371
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BENİMSEDİKLERİ EĞİTİM FELSEFELERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ulaş Bingöl
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.397519
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2380
0
FAVORİ
2380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYO-KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Taha Yazar
,
İsmail Keskin
,
İsmail Kinay
,
Mehmet Aydın
,
Behçet Oral
, Mesut Bütün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimsel Değerlendirmelerde Etik İlkelere Bağlılık Ölçeği’nin Türkçe Uyarlaması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
İsmail Kınay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2288
0
FAVORİ
2288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTANTİK DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENMEYE VE KATILIMCI DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK İNANÇLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Birsen Bağçeci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
0
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI (ÖTMT) DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Ömer Şimşek
,
Birsen Bağçeci
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STANDART TESTLERE YÖNELİK İNANÇ ÖLÇEĞİ'NİN (STYİÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3462
0
FAVORİ
3462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Arş. Gör. Zakir Elçiçek
,
Arş. Gör. İsmail Kinay
,
Prof. Dr. Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1710
1
FAVORİ
1710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN EXAMINATION OF THE RELATION BETWEEN 8th GRADE STUDENTS’ LEVEL OF ACADEMIC RISK TAKING AND THEIR POSITIVE AND NEGATIVE PERFECTIONISM TRAITS
Yazarlar:
Meral Öner Sünkür
,
Mustafa İlhan
,
İsmail Kinay
, Murat Kılınç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mecmua
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Türkiye’de Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı: Bir Meta Sentez Çalışması
Yazarlar:
Fatime Kırs
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1244941
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
1
ATIF
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATING RELATIONSHİP BETWEEN TEACHERS’ PSYCHOLOGICAL RESILIENCE AND STUDENT RELATED SOCIAL STRESS
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Sedef Süer
,
Özlem Altındağ Kumaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.729371
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
1
ATIF
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BENİMSEDİKLERİ EĞİTİM FELSEFELERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ulaş Bingöl
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.397519
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2380
6
ATIF
0
FAVORİ
2380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat