Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa İlhan
Doç. Dr.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
35
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
181
TR Dizin Atıf
403
35
Yayın
45
Hakemlik
181
CrossRef Atıf
403
TR Dizin Atıf
0000-0003-1804-002X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Matematik Kaygısı ile Olumlu ve Olumsuz Mükemmeliyetçiliğin Matematik Başarısını Yordama Gücü
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Meral Öner Sünkür
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4479
0
ATIF
2
FAVORİ
4479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmacıların Nicel Veri Analizinde Karşılaştıkları Güçlüklerin İkili Karşılaştırmalar Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.28154
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3674
1
ATIF
2
FAVORİ
3674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran değerlendirmede analitik rubrikle ve genel izlenimle yapılan puanlamaların incelenmesi
Yazarlar:
Nagihan Boztunç Öztürk
,
Melek Gülşah Şahin
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.609073
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
2
ATIF
2
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
1
ATIF
2
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Revize edilmiş çevresel kimlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Öğretmen adayları üzerinde geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1243408
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
ATIF
2
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Presenting Geometry Items with and without Shapes on the Psychometric Properties of the Test and Students’ Test Scores
Yazarlar:
İslim Atçı
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1483567
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
215
1
FAVORİ
215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the Environmental Worry Index into Turkish: A Validity and Reliability Study on Teacher Candidates
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melehat Gezer
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1473617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of reverse items on psychometric properties and respondents’ scale scores according to different item reversal strategies
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Ömer Ergenekon
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1345549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1501
0
FAVORİ
1501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Revize edilmiş çevresel kimlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Öğretmen adayları üzerinde geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1243408
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
2
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küresel Vatandaşlık Ölçeği Kısa Formunun (KVÖ-KF) Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Baskent University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
38
0
FAVORİ
38
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of academician examiners on the testing accommodations of the measurement, selection and placement center for disabled test takers
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melek Gülşah Şahin
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1084501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
0
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
2
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İklim Değişikliği Endişesi Ölçeği: Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Coğrafya Dergisi
DOI: 10.51800/ecd.932817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4229
0
FAVORİ
4229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Teachers on the Potential Negative Effects of High Stake Tests
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.735232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Item’s Type and Cognitive Level on Its Difficulty Index: The Sample of TIMSS 2015
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Nagihan Boztunc Öztürk
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.19.7.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.550765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3032
0
FAVORİ
3032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran değerlendirmede analitik rubrikle ve genel izlenimle yapılan puanlamaların incelenmesi
Yazarlar:
Nagihan Boztunç Öztürk
,
Melek Gülşah Şahin
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.609073
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
2
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Empirical Study for the Statistical Adjustment of Rater Bias
Yazarlar:
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.533517
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1411
0
FAVORİ
1411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekolojik Kimlik Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.391938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Perspektifinden Türkiye'de Eğitimde Fırsat Eşitsizliğine Neden Olan Faktörlerin Sıralama Yargılarıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.016
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2559
0
FAVORİ
2559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Likert Tipi Ölçeklerde Rasch Modelinin Kullanımı: Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Ölçeği-Öğrenci Formu (ODKÖ-ÖF) Üzerinde Bir Uygulama
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2729
0
FAVORİ
2729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalarla Ölçekleme Yöntemi ile Rasch Analizinden Elde Edilen Ölçek Değerlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.400386
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1565
0
FAVORİ
1565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Number of Response Categories and the Reverse Directional Item Problem in Likert-Type Scales: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.321057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4113
0
FAVORİ
4113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Likert Tipi Ölçeklerde Klasik Test Kuramı ile Rasch Analizinden Elde Edilen Yetenek Kestirimleri Arasındaki Uyumun Test Edilmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.289576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3910
0
FAVORİ
3910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimsel Değerlendirmelerde Etik İlkelere Bağlılık Ölçeği’nin Türkçe Uyarlaması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
İsmail Kınay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2283
0
FAVORİ
2283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmacıların Nicel Veri Analizinde Karşılaştıkları Güçlüklerin İkili Karşılaştırmalar Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.28154
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3674
2
FAVORİ
3674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIFTAKİ FARKLILIKLAR İÇİN ÖĞRETMEN YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE UYARLAMASI
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melehat Gezer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Identification of The Views of Raters on Standard Rubrics and Rubrics Based on The Solo Taxonomy/Standart ve Solo Taksonomisine Dayalı Rubrikler Hakkındaki Puanlayıcı Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
0
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Sınıf Değerlendirme Atmosferine Yönelik Algılarının Matematik Kaygılarını Yordama Gücü
Yazarlar:
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1696
0
FAVORİ
1696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM VATANDAŞLIK VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ DERSİ (8. SINIF) KAZANIMLARI İLE DEĞERLENDİRME SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.88376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
0
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımları ile Ders Kitabı Değerlendirme Sorularının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3383
0
FAVORİ
3383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STANDART TESTLERE YÖNELİK İNANÇ ÖLÇEĞİ'NİN (STYİÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3461
0
FAVORİ
3461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LISREL ve AMOS Programları Kullanılarak Gerçekleştirilen Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) Analizlerine İlişkin Sonuçların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.31126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22078
0
FAVORİ
22078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal ve kültürel zekâ arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5075
0
FAVORİ
5075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN EXAMINATION OF THE RELATION BETWEEN 8th GRADE STUDENTS’ LEVEL OF ACADEMIC RISK TAKING AND THEIR POSITIVE AND NEGATIVE PERFECTIONISM TRAITS
Yazarlar:
Meral Öner Sünkür
,
Mustafa İlhan
,
İsmail Kinay
, Murat Kılınç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenme Yaklaşımları Ölçeği’nin (MÖYÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
, Mehmet Ali Kılıç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1657
0
FAVORİ
1657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Odaklı Akademik Risk Alma Davranışları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Arş.grv.mustafa İlhan
,
Doçdr.bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2587
0
FAVORİ
2587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Yer Alan Fiziksel Olaylar Öğrenme Alanına Ait Kazanımlar İle Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Fen Okuryazarlığı Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar: Ferat Yılmaz,
Meral Öner Sünkür
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi (Dicle Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Mustafa İlhan
, Meral Öner Sünkür, Ferat Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Kaygısı ile Olumlu ve Olumsuz Mükemmeliyetçiliğin Matematik Başarısını Yordama Gücü
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Meral Öner Sünkür
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4479
2
FAVORİ
4479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Baskent University Journal of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Coğrafya Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
İstatistik Editörü
International e-Journal of Educational Studies
Alan Editörü
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Asya Öğretim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Research Review
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education and Future
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The effects of reverse items on psychometric properties and respondents’ scale scores according to different item reversal strategies
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Ömer Ergenekon
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1345549
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1501
1
ATIF
0
FAVORİ
1501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of academician examiners on the testing accommodations of the measurement, selection and placement center for disabled test takers
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melek Gülşah Şahin
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1084501
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
1
ATIF
0
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
1
ATIF
2
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İklim Değişikliği Endişesi Ölçeği: Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Coğrafya Dergisi
DOI: 10.51800/ecd.932817
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4229
16
ATIF
0
FAVORİ
4229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Teachers on the Potential Negative Effects of High Stake Tests
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.735232
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
1
ATIF
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Item’s Type and Cognitive Level on Its Difficulty Index: The Sample of TIMSS 2015
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Nagihan Boztunc Öztürk
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.19.7.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
3
ATIF
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.550765
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3032
7
ATIF
0
FAVORİ
3032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran değerlendirmede analitik rubrikle ve genel izlenimle yapılan puanlamaların incelenmesi
Yazarlar:
Nagihan Boztunç Öztürk
,
Melek Gülşah Şahin
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.609073
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
2
ATIF
2
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Empirical Study for the Statistical Adjustment of Rater Bias
Yazarlar:
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.533517
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1411
2
ATIF
0
FAVORİ
1411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekolojik Kimlik Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.391938
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
3
ATIF
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Perspektifinden Türkiye'de Eğitimde Fırsat Eşitsizliğine Neden Olan Faktörlerin Sıralama Yargılarıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.016
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2559
2
ATIF
0
FAVORİ
2559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalarla Ölçekleme Yöntemi ile Rasch Analizinden Elde Edilen Ölçek Değerlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.400386
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1565
2
ATIF
0
FAVORİ
1565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Number of Response Categories and the Reverse Directional Item Problem in Likert-Type Scales: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.321057
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4113
3
ATIF
0
FAVORİ
4113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmacıların Nicel Veri Analizinde Karşılaştıkları Güçlüklerin İkili Karşılaştırmalar Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.28154
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3674
1
ATIF
2
FAVORİ
3674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM VATANDAŞLIK VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ DERSİ (8. SINIF) KAZANIMLARI İLE DEĞERLENDİRME SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melehat Gezer
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.88376
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
8
ATIF
0
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LISREL ve AMOS Programları Kullanılarak Gerçekleştirilen Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) Analizlerine İlişkin Sonuçların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.31126
ATIF
118
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22078
118
ATIF
0
FAVORİ
22078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal ve kültürel zekâ arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181078
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5075
10
ATIF
0
FAVORİ
5075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat