Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bayram Çetin
Prof. Dr.
GAZIANTEP UNIVERSITY, GAZİANTEP FACULTY OF EDUCATION
Yayın
15
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
134
15
Yayın
3
Hakemlik
134
CrossRef Atıf
0000-0001-5321-8028
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Kurum
GAZIANTEP UNIVERSITY, GAZİANTEP FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
İlköğretim 8. Sınıf Geometri Testi Sorularında Şekillerin Gerçek Değerlerine Uygun Çizilmesiyle, Farklı Çizilmesinin Testin Psikometrik Özelliklerine Etkisi
Yazarlar:
Bayram Çetin
,
Azmi Türkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.77190
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
1
ATIF
1
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK UMUTSUZLUK ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Baram Çetin
,
Mehmet Bars
, Esra Bars
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.83270
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3522
3
ATIF
1
FAVORİ
3522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunu Tanıma Yeterlilikleri
Yazarlar:
Mehmet Biçer
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Effect of Online (Web-Based) Formative Assessment Applications on Students' Academic Achievement
Yazarlar:
Bayram Çetin
,
Şeref Akpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1320182
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of academician examiners on the testing accommodations of the measurement, selection and placement center for disabled test takers
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melek Gülşah Şahin
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1084501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmalarında Güç Analizi ve Bir Uygulama
Yazarlar:
Hikmet Şevgin
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4062
0
FAVORİ
4062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Haritalarının Puanlanmasında Puanlayıcı ve Puanlama Yöntemi Etkisinin Genellenebilirlik Kuramıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bayram Cetın
,
Nese Guler
,
Rabia Sarıca
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Identification of The Views of Raters on Standard Rubrics and Rubrics Based on The Solo Taxonomy/Standart ve Solo Taksonomisine Dayalı Rubrikler Hakkındaki Puanlayıcı Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1264
0
FAVORİ
1264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI (ÖTMT) DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İsmail Kinay
,
Ömer Şimşek
,
Birsen Bağçeci
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
0
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STANDART TESTLERE YÖNELİK İNANÇ ÖLÇEĞİ'NİN (STYİÖ) TÜRKÇE UYARLAMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
,
İsmail Kinay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3466
0
FAVORİ
3466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK UMUTSUZLUK ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Baram Çetin
,
Mehmet Bars
, Esra Bars
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.83270
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3522
1
FAVORİ
3522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LISREL ve AMOS Programları Kullanılarak Gerçekleştirilen Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) Analizlerine İlişkin Sonuçların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.31126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22269
0
FAVORİ
22269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal ve kültürel zekâ arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5099
0
FAVORİ
5099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 8. Sınıf Geometri Testi Sorularında Şekillerin Gerçek Değerlerine Uygun Çizilmesiyle, Farklı Çizilmesinin Testin Psikometrik Özelliklerine Etkisi
Yazarlar:
Bayram Çetin
,
Azmi Türkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.77190
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
1
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenme Yaklaşımları Ölçeği’nin (MÖYÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
, Mehmet Ali Kılıç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Odaklı Akademik Risk Alma Davranışları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Arş.grv.mustafa İlhan
,
Doçdr.bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2594
0
FAVORİ
2594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimde Kavram Haritaları Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar: Rabia Sarıca,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
0
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
International Journal of Assessment Tools in Education
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Investigation of the Effect of Online (Web-Based) Formative Assessment Applications on Students' Academic Achievement
Yazarlar:
Bayram Çetin
,
Şeref Akpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1320182
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
1
ATIF
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of academician examiners on the testing accommodations of the measurement, selection and placement center for disabled test takers
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melek Gülşah Şahin
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1084501
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
ATIF
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK UMUTSUZLUK ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Baram Çetin
,
Mehmet Bars
, Esra Bars
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.83270
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3522
3
ATIF
1
FAVORİ
3522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LISREL ve AMOS Programları Kullanılarak Gerçekleştirilen Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) Analizlerine İlişkin Sonuçların Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.31126
ATIF
118
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22269
118
ATIF
0
FAVORİ
22269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal ve kültürel zekâ arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181078
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5099
10
ATIF
0
FAVORİ
5099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 8. Sınıf Geometri Testi Sorularında Şekillerin Gerçek Değerlerine Uygun Çizilmesiyle, Farklı Çizilmesinin Testin Psikometrik Özelliklerine Etkisi
Yazarlar:
Bayram Çetin
,
Azmi Türkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.77190
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
1
ATIF
1
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat