Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Bars
Dr. Öğr. Üyesi
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
15
5
Yayın
3
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Teknolojileri
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Harmanlanmış Öğrenme Yaklaşımının Matematik Dersi 2. Dereceden Denklemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Güzide Öner
,
İbrahim Yıldırım
,
Mehmet Bars
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2363
0
ATIF
2
FAVORİ
2363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Preschool Preservice Teachers' Perceptions of Scientific Knowledge through Metaphor
Yazarlar:
Mehmet Bars
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.743743
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
0
ATIF
2
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK UMUTSUZLUK ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Baram Çetin
,
Mehmet Bars
, Esra Bars
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.83270
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3464
3
ATIF
1
FAVORİ
3464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Sürecinde, Bilgi ve İletişim Teknolojisi Araçlarını Kullanmanın Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Bars
,
Nihat Yetkin
,
Medine Doğan
,
Emrullah Erk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Preschool Preservice Teachers' Perceptions of Scientific Knowledge through Metaphor
Yazarlar:
Mehmet Bars
,
Sedef Süer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.743743
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
2
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminin Biçimlendirici Değerlendirme Sürecinde Kahoot! ve Plickers Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
,
Mehmet Bars
,
Ömer Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.318647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5732
0
FAVORİ
5732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK UMUTSUZLUK ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Baram Çetin
,
Mehmet Bars
, Esra Bars
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.83270
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3464
1
FAVORİ
3464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenme Yaklaşımının Matematik Dersi 2. Dereceden Denklemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Güzide Öner
,
İbrahim Yıldırım
,
Mehmet Bars
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2363
2
FAVORİ
2363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Yazım Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretiminin Biçimlendirici Değerlendirme Sürecinde Kahoot! ve Plickers Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
,
Mehmet Bars
,
Ömer Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.318647
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5732
12
ATIF
0
FAVORİ
5732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK UMUTSUZLUK ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Baram Çetin
,
Mehmet Bars
, Esra Bars
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.83270
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3464
3
ATIF
1
FAVORİ
3464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat