Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Yıldırım
Doç. Dr.
Gaziantep Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
32
TR Dizin Atıf
61
13
Yayın
26
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
61
TR Dizin Atıf
0000-0002-4137-2025
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Gaziantep Üniversitesi
Popüler Yayınları
Harmanlanmış Öğrenme Yaklaşımının Matematik Dersi 2. Dereceden Denklemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Güzide Öner
,
İbrahim Yıldırım
,
Mehmet Bars
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2387
0
ATIF
2
FAVORİ
2387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Başak Akar
,
İsmet Güneş
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1369107
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
302
0
ATIF
1
FAVORİ
302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Başak Akar
,
İsmet Güneş
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1369107
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
302
1
FAVORİ
302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Gamification on Learner Motivation: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Sevilay Çırak-kurt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Education Reform Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Do the scores obtained from online applications correspond to face-to-face exam scores?
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Sevilay Çırak-kurt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.891326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
0
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Merhamet ve Zorbalık Kavramlarına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Fatih Aydemir
,
Ahmet Göçen
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.844813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevilay Çırak-kurt
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.450048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programı Okuryazarlığı Özyeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2019.0402.1.28
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2244
0
FAVORİ
2244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stratejileri Öğretiminin Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Sevilay Cırak-kurt
,
Sedat Sen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2631
0
FAVORİ
2631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katma-değerli değerlendirme modellerinde eşitleme önemli mi?
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Ragıp Terzi
,
İbrahim Yıldırım
, Allan Cohen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.456656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
0
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenmenin Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Sevilay Çırak Kurt
,
İbrahim Yıldırım
,
Eyüp Cücük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2390
0
FAVORİ
2390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Matematik Öğretiminde Teori ve Uygulama Bağlamında “Program Uyumluluğunun” İncelenmesi
Yazarlar:
Kevser Kara
,
Berna Karakoç
,
İbrahim Yıldırım
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2017.0201.26.40
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3040
0
FAVORİ
3040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon ve Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Birsen Bağçeci
,
İbrahim Yıldırım
,
Kevser Kara
,
Derya Keskinpalta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.52416
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4168
0
FAVORİ
4168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenme Yaklaşımının Matematik Dersi 2. Dereceden Denklemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Güzide Öner
,
İbrahim Yıldırım
,
Mehmet Bars
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2387
2
FAVORİ
2387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
USE OF TECHNOLOGY ASSISTED MATHEMATICS EDUCATION AND ALTERNATIVE MEASUREMENT TOGETHER
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Servet Demir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Reform Journal
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Humanistic Perspective
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Yayınlar
Ortaokul Öğretmenlerinin Merhamet ve Zorbalık Kavramlarına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Fatih Aydemir
,
Ahmet Göçen
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.844813
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
1
ATIF
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevilay Çırak-kurt
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.450048
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
5
ATIF
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programı Okuryazarlığı Özyeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2019.0402.1.28
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2244
6
ATIF
0
FAVORİ
2244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Matematik Öğretiminde Teori ve Uygulama Bağlamında “Program Uyumluluğunun” İncelenmesi
Yazarlar:
Kevser Kara
,
Berna Karakoç
,
İbrahim Yıldırım
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2017.0201.26.40
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3040
3
ATIF
0
FAVORİ
3040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon ve Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Birsen Bağçeci
,
İbrahim Yıldırım
,
Kevser Kara
,
Derya Keskinpalta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.52416
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4168
17
ATIF
0
FAVORİ
4168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat