Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erdal Bay
Prof. Dr.
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
19
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
33
TR Dizin Atıf
5
19
Yayın
27
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-8273-1031
46460919300
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Yükseköğretimde Program Geliştirme ve Yeterlilikler
Kurum
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Karakter Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Evrim Kocalar
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.780300
ATIF
11
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
11
ATIF
4
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Türk Dünyası Birliği” Algısı
Yazarlar:
Erdal Bay
, Akmatali Alimbekov,
Mustafa Mete
,
Eyüp Cücük
, Erhan Yokuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Akademik Bakış
DOI: 10.19060/gav.379576
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9056
11
ATIF
2
FAVORİ
9056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tanzimat’tan Cumhuriyet’e Osmanlı’da Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Giriş Şartları İle Usullerinin Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi (Nizamnâme ve Talimatnâmelere Göre)
Yazarlar:
Eyüp Cücük
,
ERDAL Bay
,
AYHAN Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21547/jss.281640
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6427
0
ATIF
1
FAVORİ
6427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ (EÖSÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Eyüp Cücük
,
Kevser Kara
,
Fadıl Şiraz
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.375013
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3173
3
ATIF
1
FAVORİ
3173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yeni 21. Yüzyıl Becerisi: Bilgi İşlemsel Düşünme
Yazarlar:
Özlem Üzümcü
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23432
0
ATIF
1
FAVORİ
23432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üniversiteli Gençlerin Türk Dünyası Tasavvuruna İlişkin Yaklaşımları
Yazarlar:
Kadri Ağgün
,
Könül Mammadova
,
Fadıl Şiraz
,
Muhammet Aykuthan Ulusoy
,
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2025 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1572394
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
0
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etnopedagojik Bağlamda Kuzey Makedonya ve Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programlarında Karakter Eğitimi
Yazarlar:
Yavuz Erişen
,
Naciye Kaya
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1088999
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
1
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BENZERLİKLER VE FARKLILIKLAR STRATEJİSİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDE ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cevahir Duman
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ETHOSFERİNDE KARAKTER EĞİTİMİNE İLİŞKİN MEVCUT DURUMUN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Evrim Kocalar
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-794367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1409
0
FAVORİ
1409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Karakter Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Evrim Kocalar
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.780300
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
4
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
,
Bülent Döş
, Ümit Polat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.640943
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
0
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
M. Esad Kuloğlu
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6136
1
FAVORİ
6136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yeni 21. Yüzyıl Becerisi: Bilgi İşlemsel Düşünme
Yazarlar:
Özlem Üzümcü
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23432
1
FAVORİ
23432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ (EÖSÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Eyüp Cücük
,
Kevser Kara
,
Fadıl Şiraz
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.375013
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3173
1
FAVORİ
3173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Dersinde Otantik Görev Odaklı Öğrenme Süreçlerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi (Eylem Araştırması)
Yazarlar:
Zeynep Aydın Aşk
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2933
0
FAVORİ
2933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Etkili Öğretim Stratejilerinin Kullanımının Analizi
Yazarlar:
Hatun Buğra Altunöz
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3740
0
FAVORİ
3740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Türk Dünyası Birliği” Algısı
Yazarlar:
Erdal Bay
, Akmatali Alimbekov,
Mustafa Mete
,
Eyüp Cücük
, Erhan Yokuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Akademik Bakış
DOI: 10.19060/gav.379576
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9056
2
FAVORİ
9056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Matematik Öğretiminde Teori ve Uygulama Bağlamında “Program Uyumluluğunun” İncelenmesi
Yazarlar:
Kevser Kara
,
Berna Karakoç
,
İbrahim Yıldırım
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2017.0201.26.40
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3177
0
FAVORİ
3177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİNİN ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kevser Kara
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2537
0
FAVORİ
2537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tanzimat’tan Cumhuriyet’e Osmanlı’da Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Giriş Şartları İle Usullerinin Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi (Nizamnâme ve Talimatnâmelere Göre)
Yazarlar:
Eyüp Cücük
,
ERDAL Bay
,
AYHAN Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21547/jss.281640
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6427
1
FAVORİ
6427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Views on School-Based Curriculum Development Approach (An Analysis of Applicability in Turkey) / Okul Temelli Program Geliştirme Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Türkiye’de Uygulanabilirlik Üzerine Bir İnceleme)
Yazarlar:
RECEP Kahramanoğlu
,
Erdal Bay
, Ömer Faruk Vural,
Zeynep Aydın Aşk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3974
1
FAVORİ
3974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Değer Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
,
Servet Demir
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.95344
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
1
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Modelinin Paydaşlar Bağlamında Değerlendirilmesi: Aktif Katılım mı? Pasif Direniş mi?
Yazarlar:
Erdal Bay
,
Azmi Türkan
, Şeyma Tosun, Fethiye Deliçay, Gamze Nur Ateş, Tülay Pamuk, Saliha Özkan,
Servet Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
0
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 6-8. SINIFLARDA ORTAYA ÇIKAN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARI VE ÖĞRETMENLERİN DAVRANIŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ / UNDESIRABLE STUDENTS BEHAVIORS AT THE 6-8. CLASSES OF PRIMARY SCHOOL AND TEACHERS’ BEHAVIORAL MANAGEMENT STRATEGIES
Yazarlar:
Erdal Bay
,
Osman Mert
, Ceyhun Ozan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Ege Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Akademik Bakış
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
The Universal Academic Research Journal
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
OKUL ÖNCESİ ETHOSFERİNDE KARAKTER EĞİTİMİNE İLİŞKİN MEVCUT DURUMUN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Evrim Kocalar
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-794367
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1409
1
ATIF
0
FAVORİ
1409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Karakter Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Evrim Kocalar
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.780300
ATIF
11
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
11
ATIF
4
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
,
Bülent Döş
, Ümit Polat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.640943
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
2
ATIF
0
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLİ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ (EÖSÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Eyüp Cücük
,
Kevser Kara
,
Fadıl Şiraz
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.375013
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3173
3
ATIF
1
FAVORİ
3173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Türk Dünyası Birliği” Algısı
Yazarlar:
Erdal Bay
, Akmatali Alimbekov,
Mustafa Mete
,
Eyüp Cücük
, Erhan Yokuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Akademik Bakış
DOI: 10.19060/gav.379576
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9056
11
ATIF
2
FAVORİ
9056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Matematik Öğretiminde Teori ve Uygulama Bağlamında “Program Uyumluluğunun” İncelenmesi
Yazarlar:
Kevser Kara
,
Berna Karakoç
,
İbrahim Yıldırım
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2017.0201.26.40
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3177
3
ATIF
0
FAVORİ
3177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Değer Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Melike Özyurt
,
Servet Demir
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.95344
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
2
ATIF
1
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat