Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Recep Kahramanoglu
Doç. Dr.
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
85
15
Yayın
50
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
85
TR Dizin Atıf
0000-0001-6670-8165
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Hayat Boyu Öğrenme
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Sosyolojisi
Kurum
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul İngilizce Dersinde Ters Yüz Sınıf (Flipped Classroom) Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Şenel
,
Recep Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3137
0
ATIF
3
FAVORİ
3137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Views on School-Based Curriculum Development Approach (An Analysis of Applicability in Turkey) / Okul Temelli Program Geliştirme Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Türkiye’de Uygulanabilirlik Üzerine Bir İnceleme)
Yazarlar:
RECEP Kahramanoğlu
,
Erdal Bay
, Ömer Faruk Vural,
Zeynep Aydın Aşk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4118
0
ATIF
1
FAVORİ
4118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Program Geliştirme
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5981
0
ATIF
1
FAVORİ
5981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üniversiteli Gençlerin Türk Dünyası Tasavvuruna İlişkin Yaklaşımları
Yazarlar:
Kadri Ağgün
,
Könül Mammadova
,
Fadıl Şiraz
,
Muhammet Aykuthan Ulusoy
,
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2025 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1572394
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistem Düşüncesi Yaklaşımıyla Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlıkları Çerçevesi
Yazarlar:
Hatice Gülçin Seven
,
Recep Kahramanoglu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1490164
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli: Okuryazarlık Becerileri
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Dilek Altun
,
Dilara Bakan Kalaycıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1307713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7289
0
FAVORİ
7289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Üzerine Genel Bir Bakış
Yazarlar:
Erhan Yokuş
,
Recep Kahramanoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1033403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Program Okuryazarlık Düzeyleri, Program Yönelimleri ve Programa Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Yılmaz
,
Recep Kahramanoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3166
0
FAVORİ
3166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Veli Katılımına Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
, Gözde Yücetaş Artan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.595379
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3455
0
FAVORİ
3455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF İÇİ ÖĞRETMEN LİDERLİK ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
, Ahmet Eriş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1590
0
FAVORİ
1590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
,
Bülent Döş
, Ümit Polat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.640943
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
0
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacı Bektaş Veli Felsefesinin Etnopedagojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
, Fulya Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.597317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8370
0
FAVORİ
8370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul İngilizce Dersinde Ters Yüz Sınıf (Flipped Classroom) Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Şenel
,
Recep Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3137
3
FAVORİ
3137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM İNANÇLARININ VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ VE ARALARINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
, Gönül Özbakış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
, Tuba Deniz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.334285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2950
0
FAVORİ
2950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARA ÖĞRENCİ SEÇİMİ: MÜLAKAT MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
,
Bayram Özer
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.293111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2695
0
FAVORİ
2695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Program Geliştirme
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5981
1
FAVORİ
5981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Views on School-Based Curriculum Development Approach (An Analysis of Applicability in Turkey) / Okul Temelli Program Geliştirme Yaklaşımına İlişkin Öğretmen Görüşleri (Türkiye’de Uygulanabilirlik Üzerine Bir İnceleme)
Yazarlar:
RECEP Kahramanoğlu
,
Erdal Bay
, Ömer Faruk Vural,
Zeynep Aydın Aşk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4118
1
FAVORİ
4118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör , Alan Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu , Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sistem Düşüncesi Yaklaşımıyla Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlıkları Çerçevesi
Yazarlar:
Hatice Gülçin Seven
,
Recep Kahramanoglu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1490164
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
1
ATIF
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli: Okuryazarlık Becerileri
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Dilek Altun
,
Dilara Bakan Kalaycıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1307713
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7289
3
ATIF
0
FAVORİ
7289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Üzerine Genel Bir Bakış
Yazarlar:
Erhan Yokuş
,
Recep Kahramanoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1033403
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
1
ATIF
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
,
Bülent Döş
, Ümit Polat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.640943
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
2
ATIF
0
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacı Bektaş Veli Felsefesinin Etnopedagojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
, Fulya Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.597317
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8370
3
ATIF
0
FAVORİ
8370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
, Tuba Deniz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.334285
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2950
13
ATIF
0
FAVORİ
2950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARA ÖĞRENCİ SEÇİMİ: MÜLAKAT MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
,
Bayram Özer
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.293111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2695
1
ATIF
0
FAVORİ
2695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI