Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bülent Döş
Doç. Dr.
Gaziantep Üniversitesi
Yayın
14
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
25
14
Yayın
17
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Gaziantep Üniversitesi
Yayınlar
META-THEMATIC ANALYSIS OF RESEARCH ON FOREST SCHOOL-BASED PRACTICES: A COMPREHENSIVE REVIEW
Yazarlar:
Bülent Döş
,
Sabiha Tamur
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1660322
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim ile İlgili Yapılan Araştırmaların Yöntemsel Açıdan İncelenmesi / Methodological Review of Studies on Differentiated Instruction
Yazarlar:
Meryem Altay Güzel
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1441272
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
0
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Konsantrasyonunu Bozan Etmenler / Factors that Interrupt Student Concentration in Online Courses
Yazarlar:
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1207990
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Argüman Haritaları Kullanımının Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Emin Hocaoğlu
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
,
Bülent Döş
, Ümit Polat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.640943
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Koro Dersine Yönelik Motivasyonlarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bülent Döş
, Çağatay Gürbüz, Mesut Teres
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1337
0
FAVORİ
1337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, ÖĞRETMENLİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bülent Döş
, Cuma Özşahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.519230
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1851
0
FAVORİ
1851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Elementary School Teachers Regarding to Inclusive Education / Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bülent Döş
, Tayyar Tutsoy, Ökkeş Oflaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARA ÖĞRENCİ SEÇİMİ: MÜLAKAT MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
,
Bayram Özer
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.293111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2554
0
FAVORİ
2554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMA BAĞLILIĞI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
Yazarlar:
Bülent Döş
, Erdal Bay, Recep Kahramanoğlu, Esen Turan Özpolat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Bilgi ve Beceri İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nitel Bir Analiz
Yazarlar:
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
0
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching English Phrases Through SMS
Yazarlar: Enes Kurtay Cig, Selim Guvercin, Berdak Bayimbetov,
Bulent Dos
Yayın Bilgisi: 2015 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.4.1.48
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
470
0
FAVORİ
470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness and Academic Achievement
Yazarlar:
Bulent Dos
Yayın Bilgisi: 2014 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.3.4.192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1953
0
FAVORİ
1953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL VE DEVLET ÜNİVERSİTELERİNDEKİ YABANCI DİL ÖĞRETİM ELEMANLARININ GENEL VE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARI
Yazarlar:
Birsen Bağçeci
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
European Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Nizip Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Education Reform Journal
International Journal of Educational Research Review
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Yayınlar
Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Konsantrasyonunu Bozan Etmenler / Factors that Interrupt Student Concentration in Online Courses
Yazarlar:
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1207990
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
ATIF
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
Yazarlar:
Recep Kahramanoglu
,
Erdal Bay
,
Bülent Döş
, Ümit Polat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.640943
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
2
ATIF
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, ÖĞRETMENLİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bülent Döş
, Cuma Özşahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.519230
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1851
5
ATIF
0
FAVORİ
1851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARA ÖĞRENCİ SEÇİMİ: MÜLAKAT MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
,
Bayram Özer
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.293111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2554
1
ATIF
0
FAVORİ
2554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMA BAĞLILIĞI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
Yazarlar:
Bülent Döş
, Erdal Bay, Recep Kahramanoğlu, Esen Turan Özpolat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
16
ATIF
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat