Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bayram Özer
Prof. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
20
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
59
20
Yayın
44
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
59
TR Dizin Atıf
0000-0003-4375-4104
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNİN PROGRAM GELİŞTİRME VE FELSEFİ DÜZLEMDEN ANALİZİ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Bayram Özer
,
Behçet Oral
,
Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1489135
ATIF
9
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8827
9
ATIF
4
FAVORİ
8827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Dönem Çocukların Akıllı Telefonlar İle Oynadıkları Giysi Giydirme Oyunları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Bayram Özer
,
Büşra Kurt
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
0
ATIF
1
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Ders Kitaplarının Dini Kavramlar ve Semboller Açısından İncelenmesi / Analysis of Basic Education Textbooks in Terms of Religious Concepts and Symbols
Yazarlar:
Bayram Özer
,
Adnan Kalkan
,
Cem Aksoy
,
Alaaddin Denız
,
Abdulmutalip Koktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
0
ATIF
1
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Burcu Özenç Demir
,
Bayram Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1396268
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
0
ATIF
1
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024 YILINA AİT HUTBELERDEKİ DİLİN PEDAGOJİK VE DUYGUSAL BOYUTU
Yazarlar:
Bayram Özer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
120
0
ATIF
1
FAVORİ
120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2024 YILINA AİT HUTBELERDEKİ DİLİN PEDAGOJİK VE DUYGUSAL BOYUTU
Yazarlar:
Bayram Özer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
120
1
FAVORİ
120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisede uzaktan eğitim üzerine öğrenci, öğretmen ve veli gözüyle bir araştırma
Yazarlar:
Ahmet Berat Özgen
,
Bayram Özer
,
Nurgun Gencel
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.1573088
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
235
0
FAVORİ
235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNİN PROGRAM GELİŞTİRME VE FELSEFİ DÜZLEMDEN ANALİZİ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Bayram Özer
,
Behçet Oral
,
Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1489135
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8827
4
FAVORİ
8827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of training workshop curriculums for gifted and talented students
Yazarlar:
Fatih Aksoy
,
Bayram Özer
,
Nurgun Gencel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1380004
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Burcu Özenç Demir
,
Bayram Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1396268
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
1
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancilara uygulanan Türkçe dil öğretimi programinin bağlam, girdi, süreç ve ürün (CIPP) modeli kullanarak değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fayyad Al Moubarak
,
Bayram Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1190280
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Ders Kitaplarının Dini Kavramlar ve Semboller Açısından İncelenmesi / Analysis of Basic Education Textbooks in Terms of Religious Concepts and Symbols
Yazarlar:
Bayram Özer
,
Adnan Kalkan
,
Cem Aksoy
,
Alaaddin Denız
,
Abdulmutalip Koktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
1
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Gözünde Akademisyenlik Algısı ve Bunu Etkileyen Sebepler
Yazarlar:
Bayram Özer
,
Gunel Mammadova
,
Khanim Eynullayeva
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
0
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRSEL İMGELEMİN CANLILIĞI ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Öznur Eker,
Bayram Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1744
0
FAVORİ
1744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Dönem Çocukların Akıllı Telefonlar İle Oynadıkları Giysi Giydirme Oyunları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Bayram Özer
,
Büşra Kurt
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
1
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sınıf İçi Eğitimde Cezanın Etkisi: Disiplin Kurallarının Bilimsel Uygulanması
Yazarlar:
Mustafa Tekke
,
Bayram Özer
, Ebru Taş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2958
0
FAVORİ
2958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARA ÖĞRENCİ SEÇİMİ: MÜLAKAT MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
,
Bayram Özer
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.293111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2695
0
FAVORİ
2695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AB ve Türkiye Öğretmen Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması ve Türkiye İçin Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Bayram Özer
,
Selçuk Alkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5264
0
FAVORİ
5264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Derslerinde Kullanılan Tamamlayıcı Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bayram Özer
, Abdullah Karaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2410
0
FAVORİ
2410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DENEYİMSİZ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Bayram Özer
,
İsmail Gelen
,
Volkan Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10912
0
FAVORİ
10912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ GENEL YETERLİKLERİNE SAHİP OLMA DÜZEYLERİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARI VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bayram Özer
, İsmail Gelen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2708
0
FAVORİ
2708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretim Yöntemlerinin Farkında Olma ve Kullanma Düzeyleri/Education Faculty Last Year Students' Awareness And Using Levels Of Teaching Methods
Yazarlar:
Bayram Özer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3493
0
FAVORİ
3493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BRANŞ DEĞİŞİKLİĞİ İLE YAN ALANLARINA GEÇEN SINIF ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI BU DEĞİŞİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: HATAY İL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Cengiz Tüysüz,
Bayram Özer
, Cengiz Tüysüz, Necati Bozkurt, Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3293
0
FAVORİ
3293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1992-2012 Yılları Arasında Güzel Sanatlar Eğitimi Alanında Türkiye'de Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi / Analysis of Graduate Thesis Papers in Turkey in the Field of Fine Arts Education Between 1992 and 2012
Yazarlar:
Bayram Özer
, Abdurrahman Eren,
Tarık Yazar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1820
0
FAVORİ
1820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ALAN YETERLİK ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Eyyup Coşkun,
Bayram Özer
, Esra Nur Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2094
0
FAVORİ
2094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Editörlük
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Education Sciences
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal of Aviation
Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi Psikoloji Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİNİN PROGRAM GELİŞTİRME VE FELSEFİ DÜZLEMDEN ANALİZİ
Yazarlar:
Burhan Akpınar
,
Bayram Özer
,
Behçet Oral
,
Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1489135
ATIF
9
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8827
9
ATIF
4
FAVORİ
8827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARA ÖĞRENCİ SEÇİMİ: MÜLAKAT MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar:
Recep Kahramanoğlu
,
Bayram Özer
,
Bülent Döş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.293111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2695
1
ATIF
0
FAVORİ
2695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DENEYİMSİZ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Bayram Özer
,
İsmail Gelen
,
Volkan Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258820
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10912
2
ATIF
0
FAVORİ
10912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BRANŞ DEĞİŞİKLİĞİ İLE YAN ALANLARINA GEÇEN SINIF ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI BU DEĞİŞİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: HATAY İL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Cengiz Tüysüz,
Bayram Özer
, Cengiz Tüysüz, Necati Bozkurt, Selda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.668
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3293
4
ATIF
0
FAVORİ
3293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI