Dergi Kurulları

Editör

Prof. Dr. Bayram ÖZER Ondokuz Mayıs Üniversitesi Türkiye
Eğitim, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Öğretim Teknolojileri, Hayat Boyu Öğrenme, Yetişkin Eğitimi, Temel Eğitim, Eğitim Felsefesi

Editör Yardımcısı

Doç. Dr. Recep KAHRAMANOGLU GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web

Dergideki görev ve sorumluluklar:

Makale editöryel süreçleri yönetme ve takip etme

Makaleleri sayıya hazırlama ve sayıyı yayınlama

Eğitim, Eğitim Programları ve Öğretim, Hayat Boyu Öğrenme, Eğitim Sosyolojisi
Doç. Dr. Musa OFLAZ BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ Türkiye Web

Dergideki görev ve sorumluluklar:

Dergi indeks yönetim ve iletişim sorumlusu


Eğitimde Program Değerlendirme, Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem, Eğitim Üzerine Çalışmalar (Diğer), Rekreasyon, Tatil ve Turizm Coğrafyası, Turizm Politikası, Uluslararası Pazarlama, Pazarlama (Diğer), Turizm, Turizm Pazarlaması

Editör Kurulu

Doç. Dr. Recep KAHRAMANOGLU GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web

Dergideki görev ve sorumluluklar:

Makale editöryel süreçleri yönetme ve takip etme

Makaleleri sayıya hazırlama ve sayıyı yayınlama

Eğitim, Eğitim Programları ve Öğretim, Hayat Boyu Öğrenme, Eğitim Sosyolojisi
Doç. Dr. Mustafa TEKKE DÜZCE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
ÖĞRETİM ÜYESİ DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, PDR ANA BİLİM DALI.
Psikolojik Danışmanlık Eğitimi, Eğitim Psikolojisi
Doç. Dr. Asyraf İsyraqi BİN JAMİL University of Malaya Malezya Web

Asyraf Isyraqi Bin Jamil is currently a senior lecturer/assistant professor of Islamic Education Programme, Academy of Islamic Studies, University of Malaya, Malaysia. He teaches and publishes in the fields of history, philosophy and administration of Islamic education. He is proposing a research project on multi-religious education in Malaysia to study the needs and ways of implementation of multi-religious teaching and learning within Malaysian education system.

Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri, Bilim, Teknoloji ve Mühendislik Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi, Alan Eğitimleri (Diğer)
Dr. Milan KUBİATKO J.E. Purkyne University, Faculty of Education Çek Cumhuriyeti
Eğitim
Doç. Dr. Serdan KERVAN Bir kuruma bağlı değildir Kosova
Eğitim Programları ve Öğretim
Dr. Veysel GÖÇER T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Türkiye
Değerler Eğitimi, Sınıf Eğitimi
Dr. Afiful IKHWAN Universitas Muhammadiyah Ponorogo Endonezya Web
Yükseköğretim Yönetimi
Prof. Dr. Khairul Anwar MASTOR Universiti Kebangsaan Malaysia Malezya
Psikolojide Davranış-Kişilik Değerlendirmesi
Prof. Dr. Ahmet YAYLA Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Türkiye
Hayat Boyu Öğrenme, Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Bilim ve Danışma Kurulu

Prof. Dr. Nuriye SEMERCİ Bartın Üniversitesi Türkiye
Eğitim
Prof. Dr. Burhan AKPINAR FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim, Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer), Eğitim Felsefesi
Prof. Dr. Mehmet TAŞPINAR GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION Türkiye
Eğitim, Eğitimde Program Geliştirme
Murat GOKALP ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Doç. Dr. Mehmet TURAN Fırat Universitesi Türkiye
Eğitim
Prof. Dr. Çetin SEMERCI BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitimde Program Değerlendirme
Prof. Dr. Erdoğan TEZCİ Balıkesir Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Türkiye
Eğitim, Eğitim Programları ve Öğretim, Öğretim Tasarımı, Cinsiyet, Cinsellik ve Eğitim
Son Güncelleme Zamanı: 27.11.2024 09:36:40

The Aim of The Journal

The Journal of Interdisciplinary Educational Researches (JIER) published by the Interdisciplinary Educational and Research Association (JIER)A) is an internationally eminent journal.

JIER, a nonprofit, nonprofit NGO, is concerned with improving the education system within the context of its corporate objectives and social responsibility policies. JIER, has the potential to solve educational problems and has a strong gratification for the contributions of qualified scientific researchers.

JIER has the purpose of serving the construction of an education system that can win the knowledge and skills that each individual should have firstly in our country and then in the world. In addition, JIER serves to disseminate the academic work that contributes to the professional development of teachers and academicians, offering concrete solutions to the problems of all levels of education, from preschool education to higher education.

JIER has the priority to contribute to more qualified school practices. Creating and managing content within this context will help to advance towards the goal of being a "focus magazine" and "magazine school", and will also form the basis for a holistic view of educational issues. It also acts as an intermediary in the production of common mind for sustainable development and education