Dergi Kurulları

Editör

Doç. Dr. Bayram ÖZER Ondokuz Mayıs Üniversitesi 0000-0003-4375-4104 Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme, Eğitim Bilimleri, Eğitim Felsefesi, Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim/Öğretim Teknolojileri, Hayat Boyu Öğrenme, Yetişkin Eğitimi, Temel Eğitim

Editör Kurulu

Doç. Dr. Soner Yıldırım-Ukshin Hoti Prizren Üniversitesi-Kosova

Doç. Dr. Recep KAHRAMANOGLU GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ 0000-0001-6670-8165 Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi, Hayat Boyu Öğrenme
Doç. Dr. Mustafa TEKKE DÜZCE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Eğitim Psikolojisi, Okul Psikolojik Danışmanlığı, Kişilik Psikolojisi
Dr. Milan KUBİATKO J. E. Purkyne University, Faculty of Science, Centre for Promotion of Science Education 0000-0002-4343-9609 Çek Cumhuriyeti
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Yrd. Doç. Dr. Serdan KERVAN Bir kuruma bağlı değildir 0000-0003-4575-8029 Kosova
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Dr. Fatmir MEHMETİ Ukshin Hoti Prizren Üniversitesi Arnavutluk
Mühendislik
Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları

Editör Yrd.

Doç. Dr. Recep KAHRAMANOGLU GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ 0000-0001-6670-8165 Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi, Hayat Boyu Öğrenme
Yrd. Doç. Dr. Volkan DURAN IĞDIR ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Bilim ve Danışma Kurulu

Prof. Dr. Nuriye SEMERCİ Bartın Üniversitesi Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler
Mehmet TAŞPINAR GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Murat GOKALP ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Doç. Dr. Mehmet TURAN Fırat Universitesi Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Prof. Dr. Çetin SEMERCI BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Prof. Dr. Erdoğan TEZCİ Balıkesir Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Türkiye
Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Politikaları, Eğitim Bilimleri, Öğretim Tasarımı, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

The Aim of The Journal

The Journal of Interdisciplinary Educational Researches (JIER) published by the Interdisciplinary Educational and Research Association (JIER)A) is an internationally eminent journal.

JIER, a nonprofit, nonprofit NGO, is concerned with improving the education system within the context of its corporate objectives and social responsibility policies. JIER, has the potential to solve educational problems and has a strong gratification for the contributions of qualified scientific researchers.

JIER has the purpose of serving the construction of an education system that can win the knowledge and skills that each individual should have firstly in our country and then in the world. In addition, JIER serves to disseminate the academic work that contributes to the professional development of teachers and academicians, offering concrete solutions to the problems of all levels of education, from preschool education to higher education.

JIER has the priority to contribute to more qualified school practices. Creating and managing content within this context will help to advance towards the goal of being a "focus magazine" and "magazine school", and will also form the basis for a holistic view of educational issues. It also acts as an intermediary in the production of common mind for sustainable development and education